رییس سازمان تاکسیرانی یاسوج و حومه:

کرایه تاکسی افزایش نیافته ‌است

در روزهای نخست سال جاری، برخی رانندگان تاکسی در شهر یاسوج به افزایش نرخ کرایه اقدام کردند.
کد خبر: ۱۶۸۰۶۵

 به گزارش ایسنا ، یک راننده تاکسی در این باره گفت: طی سالهای اخیر به هیچ وجه نرخ کرایه تاکسی تغییر نکرده و پولی را که ما از مردم می‌گیریم، مربوط به دو سال گذشته است.

یکی دیگر از رانندگان نیز در این باره گفت: با توجه به سهمیه بندی بنزین و بالا رفتن قطعات خودرو، چاره‌ای جز گرفتن 25 تومان کرایه اضافی از مردم نداریم.

عیسی فتحی از شهروندان یاسوجی نیز با اشاره به افزایش کرایه تاکسی توسط برخی رانندگان، گفت: متأسفانه سازمانهای مربوط بر این مساله نظارت کافی ندارند.

عبدی دانش مقدم، رییس سازمان تاکسیرانی یاسوج و حومه در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: ما چیزی به نام افزایش کرایه تاکسی در سال جاری نداشته‌ایم و کرایه تاکسی قبلی پا برجاست و در صورت دریافت کرایه اضافی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون 820 دستگاه تاکسی درون شهری در شهر یاسوج مشغول به جابجایی مسافران است که و این زمینه کمبود خاصی وجود ندارد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف، مراتب را طی تماسی با شماره تلفن 2223510 گزارش دهند تا پیگیریهای لازم صورت بگیرد.

محمد رحیم دهرابپور، عضو شورای شهر یاسوج نیز گفت: در سال جاری شورای شهر مصوبه‌ای جدید جهت افزایش نرخ کرایه تاکسی در یاسوج نداشته است و رانندگان خودسرانه اقدام به گرفتن پول اضافی از مردم می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها