مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد:

اختصاص 80 درصد اعتبارات عمرانی به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سال‌جاری

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: بیش از80 درصد اعتبارات عمرانی استان به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال جاری اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۱۶۷۹۸۷

 به گزارش ایسنا، علی رزمجو گفت: اتمام طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های اساسی دولت است که بر همین اساس امسال بیش از یک هزار و600 میلیارد ریال برای تکمیل 2 هزار و 118 پروژه نیمه تمام و مستمر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به شناسایی و اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی آذربایجان غربی افزود: تکمیل پروژه‌های مصوب در نخستین دور سفر هیأت دولت به استان، بهسازی و احداث راه روستایی، اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، اجرای طرح‌های عمران روستایی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری از مهمترین شاخصه‌های توزیع اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی در سال جاری است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه آذربایجان غربی اولویت‌بندی طرحهای عمرانی، توزیع اعتبارات براساس فصول 17 گانه بودجه و برنامه شهرستانها برای مبادله سریع موافقت‌نامه‌های طرحهای عمرانی با دستگاههای اجرایی را از اقدامات مهم دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری در دوره جدید مدیریتی عنوان کرد و گفت:مراحل مبادله موافقت‌نامه‌ها تا اواسط اردیبهشت امسال به پایان خواهد رسید و با عملی شدن این برنامه روند ساخت طرح‌های عمرانی امسال نسبت به سال‌های گذشته چهارماه تسریع یافته است.

رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش‌بینی تخصیص70 درصدی بودجه عمرانی استان در سال جاری افزود: امسال تخصیص اعتبارات عمرانی به دستگاههای اجرایی بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرا خواهد بود و دستگاههای اجرایی باید به این امر توجه جدی کنند.

وی در ادامه تکمیل مطالعات طرح تهیه برنامه آمایش استان، تکمیل مطالعات سطح‌بندی توسعه شهرستانها، بخش‌ها و دهستانها، تدوین برنامه پنجم توسعه و سازندگی استان بر اساس نتایج مطالعات آمایش را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی در سال جاری عنوان کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها