فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تصادفات نوروزامسال در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته 30 فقره کاهش نشان می دهد. سرهنگ غلامرضا امیدی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس راه، در جاده های استان یک فقره تصادف منجر به فوت رخ داده که نسبت به سال قبل کاهش نشان می دهد.
کد خبر: ۱۶۵۸۰۱

وی تعداد تصادفات جرحی به وقوع پیوسته در جاده های استان را نیز 29 فقره اعلام کرد و ادامه داد: امسال تعداد تصادفات جرحی سه فقره افزایش داشته است.

سرهنگ امیدی افزود: نوروز امسال 77 تصادف خسارتی در محورهای استان رخ داده که این آمار نسبت به سال قبل 32 فقره کاهش نشان می دهد.

وی یاد آورشد: در مجموع تعداد کل تصادفات استان از 137 فقره سال قبل به 107 مورد در سال جدید رسیده که 30 فقره کاهش نشان می دهد.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه از توقیف 550 گواهینامه و 800 دستگاه خودرو در جاده های استان خبر داد و گفت: رانندگانی که یکی از پنج تخلف حادثه ساز سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت مارپیچ، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و عبور از چراغ قرمز را داشته باشند، گواهینامه شان توقیف می شود.

وی گفت :53 گشت پلیس محسوس، 24 گشت نامحسوس و تعدادی واحد های گشت با دوربین ثابت و سیار سرعت سنج همه جاده های استان را تحت کنترل دارند.

سرهنگ امیدی در پایان گفت: طرح نوروزی پلیس راه تا 17 فروردین ادامه دارد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها