سرپرست اداره بازرگانی نیشابور گفت: این اداره به منظور تامین میوه مورد نیاز مردم در پایان سال و تعطیلات نوروز تاکنون بیش از 100 تن پرتقال و 40 تن سیب در قالب عرضه مستقیم در نیشابور توزیع کرده است.
کد خبر: ۱۶۵۶۸۳

غلامرضا وکیلی امروز در گفتگو با فارس افزود: در حاشیه این طرح نمایشگاهی با هدف عرضه مستقیم کالا ، تنظیم و تعدیل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها برپا شد که استقبال گسترده مردم و کاهش قیمت کالا و میوه در این شهرستان را به دنبال داشت.

وی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر توزیع کالاهایی همچون میوه، مرغ و گوشت منجمد و برنج غرفه‌هایی برای فروش پوشاک ، کفش و لوازم خانگی اختصاص یافته است.

وکیلی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز و اجرای طرح عرضه مستقیم کالا، 5 نفر از بازرسان اداره بازرگانی نیشابور کار نظارت بر بازار را برعهده داشتند که از آغاز طرح تاکنون 1300 بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی توزیع 200 هزار برچسب قیمت در اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی را از دیگر اقدامات این اداره برای کنترل قیمت اعلام کرد و گفت: عدم درج قیمت کالا از سوی فروشندگان به عنوان تخلف اقتصادی محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند مراتب را با شماره 124 به ستاد خبری سازمان بازرگانی اطلاع دهند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها