فرمانده پلیس راه استان گلستان از کشته و مجروح شدن 57 هموطن در راه‌های اصلی و فرعی برون شهری استان گلستان به وقوع پیوست.
کد خبر: ۱۶۵۶۸۰

علی اصغر مهری امروز در گفتگو با فارس افزود: این سوانح بر اثر 34 فقره تصادف جرحی و 2 فقره تصادف منجر فوتی از ابتدای طرح ترافیک نوروزی تاکنون اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: 60 فقره تصادف خسارتی نیز در محور جنگل گلستان حد فاصل تونل گلستان تا دو راهی کلاله اتفاق اتفاده است.

مهری گفت: عدم رعایت مقررات، حق تقدم هنگام دور زدن یا گردش به چپ با 11 مورد حدود 31 درصد و انحراف به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز با 9 مورد 25 درصد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه هم حدود 17 درصد علل وقوع تصادفات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت به منظور کنترل سلامت رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و حمل بار و نیز سایر رانندگانی که رفتار ترافیکی پرخطر داشته‌اند با اکیپ خودرو سلامت پلیس راه گلستان، بیش از 250 نفر تست اعتیاد قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در مرحله اولیه، تست 88 نفر از آنان مثبت و مشکوک به اعتیاد بوده که برابر مقررات نسبت به اخذ دفترچه کار و بازرسی سرعت رانندگان ناوگان عمومی و گواهینامه سایر رانندگان شخص اقدام شده است.

گفتنی است در پایان پنجمین روز سال نو 254 هزار و 920 مسافر وارد استان گلستان شده‌اند که با ورود این تعداد مسافر به استان آمار مسافران نوروزی گلستان به بیش از یک میلیون و 55 هزار نفر رسید.

از این تعداد 723 هزار و 924 مسافر از طریق وسیله نقلیه شخصی، 327 هزار و 168 نفر از طریق وسیله نقلیه عمومی، هزار و 839 نفر از طریق هوایی و 2 هزار و 372 نفر از طریق ریلی وارد استان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها