آتش‌سوزی مهیب در واحد روغن‌کشی کارخانجات صنایع غذایی شیرین عسل واقع در شهرک شهید سلیمی تبریز پس از 6 ساعت تلاش مأموران آتش نشانی مهار شد.
کد خبر: ۱۶۳۶۲۸
به گزارش خبرگزاری فارس ،آتش‌سوزی در کارخانه روغن‌کشی کارخانجات صنایع غذایی شیرین عسل در 45 کیلومتری جنوب غربی تبریز واقع در شهرک سلیمی که از ساعت 11 صبح آغاز شده و بخش عمده واحد روغن‌کشی کارخانجات شیرین عسل را در کام خود فرو برد با تلاش مأموران آتش‌نشانی بالاخره حوالی ساعت 17 مهار شد.

بر پایه این گزارش، آتش‌سوزی در این کارخانه به قدری شدید بود که اقدام مأموران آتش‌نشانی شهرک صنعتی شهید سلیمی و شهرستان‌های آذرشهر، اسکو و بخش‌های ممقان، گوگان و ایلخچی در ساعات اولیه برای مهار آتش بی‌نتیجه ماند، بطوریکه چند اکیپ از شهر تبریز به محل آتش سوزی اعزام شدند و در نهایت مأموران آتش‌نشانی بعد از 6 ساعت موفق به مهار آتش شدند.

برپایه این گزارش، به گفته یک مقام مسئول درکارخانه شیرین عسل این آتش‌سوزی بعلت اتصال سیم‌های برق صورت گرفت و 15 نفر بر اثر آتش‌سوزی دچار سوختگی و مصدومیت شدند که 3 نفر از آنان به بیمارستان شهدا تبریز و 12 نفر دیگر به بیمارستان شهرستان آذرشهر منتقل شدند.

این مقام مسئول خسارت کارخانه بر اثر آتش‌سوزی را 40 تا 50 میلیارد ریال اعلام کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها