همزمان با ماه مبارک رمضان ؛

طرح همای رحمت در استان یزد اجرا می شود

رییس جمعیت هلال احمر از اختصاص اولین بالگرد به جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر مسعود خاتمی در نشستی با حضور استاندار و مسوولان استان یزد با اشاره به این که هلال احمر در کنار دولت و با کمک مردم به یاری آنها می‌شتابد، تصریح کرد:
کد خبر: ۱۶۱۳۲۲

کمتر روزی است که در کشور حادثه‌ای نداشته باشیم و هدف ما از فعالیت در جمعیت هلال احمر ابتدا پیشگیری است، چرا که در غیر این صورت کاری بسیار سخت با هزینه‌ای بالا دارد.

او گفت: جمعیت هلال احمر استان یزد به علت نزدیکی به راه‌های اصلی و مرکزیت باید به عنوان قطبی در کشور مطرح شود.

او رسالت مهم مردم این جمعیت را ترویج روحیه نوع دوستی عنوان کرد که می‌تواند توسط جوانان محقق شود.

وی گفت: امیدوارم با مصوبه جدید در سال جاری با بودجه مشکل مواجه نباشیم، چرا که جمعیت هلال احمر تنها 10 درصد هزینه خود را از درآمد و 90 درصد را از دولت تامین می‌کند.

وی با اشاره به این که هلال احمر باید الگویی برای خدمات بشر دوستانه باشد، گفت: وظیفه هلال احمر امداد، درمان، نجات و احیا در جاده‌هاست. متاسفانه ما می‌بینیم در بسیاری از جاده‌ها پایگاه اورژانس در کنار هلال احمر است و در جایی دیگر تا مسافت‌ها ما نیروی امدادی نداریم.

استاندار یزد نیز در این نشست ضمن اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استتان یزد ضمن تشکر از همکاری قائم مقام جمعیت هلال احمر کشور در جریان این سفر گفت: خوشحالیم که پروژه هلال سرم یزد با بررسی مجدد و سرمایه گذاری بخش خصوصی تعطیل نشده و ماندگار شد.

محمدرضا فلاح زاده همچنین درخواست راه‌اندازی مجدد بیمارستان بهمن را مطرح کرد و گفت: تعطیلی این بیمارستان، گلایه‌های زرتشتیان استان را در پی داشته است.

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها