استاندار مازندران با اشاره به قابلیت‌های استان در تقویت صنایع سلولزی اظهار کرد: دولت برای زراعت چوب، وام زودبازده اعطاء می‌کند. به گزارش ایسنا، ابوطالب شفقت در مراسم افتتاحیه عملیات اجرایی طرح‌های توسعه صنایع چوب و کاغذ مازندران اظهار کرد: با تقویت زراعت چوب، ارزش افزوده در صنایع تولیدی چوب کاغذ مازندران ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۹۷۹

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی تولیدکنندگان چوب کاغذ مازندران با زراعت چوب به بهره‌وری اقتصادی خواهند رسید.

استاندار مازندران با اشاره به این که ضریب بهره‌وری زراعت چوب در این استان سه برابر بیش از سایر استان‌های کشور است تصریح کرد: واحد اولیه کارخانجات صنعتی با تقویت زراعت چوب محقق می‌شود.

شفقت با بیان این که شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین صنعت تولید کننده کاغذ در کشور است خواستار تحول توسعه‌ای در شرکت تا یک سال آینده شد.

استاندار مازندران با بیان این که دولت آمادگی اعطای تسهیلات ارزی برای توسعه صنایع چوب در کشور را دارد خاطرنشان کرد: استحصال چوب از جنگل باید توسط صنایع کارشناسی شده باشد.

به گفته شفقت برای توسعه درختکاری و تولید چوب در مازندران ضمن استفاده از اعتبارات تملک دارایی‌های استان برای توسعه درختکاری ، تاکنون 800 مدرسه مازندران درختکاری و حواشی جاده‌های استان نهالکاری شده است.

در ادامه مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در سخنان مبسوطی به ارائه فعالیت‌های این شرکت پرداخت و عملیات اجرایی طرح توسعه صنایع چوب و کاغذ مازندران آغاز شد.

ظرفیت سالانه بزرگترین شرکت تولید کننده صنایع چوب و کاغذ کشور 175 هزار تن بوده که با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فوق میزان تولید و سرمایه این شرکت به دو برابر افزایش خواهد یافت.

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها