مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: با راه‌اندازی سیستم پیام کوتاه جمعیت هلال‌احمر استان فارس، امکان درخواست کمک به هنگام بروز حوادث و سوانح غیرمترقبه از طریق ارسال SMS فراهم شد.
کد خبر: ۱۶۰۹۷۶

به گزارش فارس، کامبیز قهرمانی امروز در جمع خبرنگاران افزود: امکان ارسال پیام جهت انتقال اخبار و اطلاعات فوری در زمان بروز حوادث به سازمان‌های امدادی، ارسال پیام آموزشی، شعارهای امدادی و اخبار کوتاه برای شهروندان، امکان هماهنگی و اطلاع‌رسانی زمان برگزاری جلسات، همایش‌ها و نشست‌ها از قابلیت‌های این سیستم است.

وی با بیان اینکه این سیستم از بهمن سال‌جاری به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است گفت: بیشتر فعالیت‌های روابط عمومی برای تحقق 5 وظیفه اطلاع‌رسانی، تبلیغ و ترغیب، مشارکت‌جویی، همگرایی و بهینه‌سازی است و ایجاد این سیستم نیز راهی برای افزایش سطح آگاهی و دانش عمومی شهروندان و ارتقای سطح آموزشی جامعه به شمار می‌رود.

قهرمانی با تصریح اینکه راه‌اندازی این سیستم امکان بهره‌گیری از نیروهای امدادی در حوادث و سوانح غیرمترقبه به شکل گسترده و سریعتری فراهم شده است گفت: هلال‌احمر از جمله سازمان‌ها و تشکل‌هایی است که سیستم‌ پیام کوتاه، در تسریع روند امور جاری آن بسیاری ضروری و کارآمد است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: از این پس شهروندان می‌توانند پیام‌های فوری خود از قبیل درخواست کمک، راهنمائی و موارد دیگر را به شماره 09365747571 که به صورت شبانه روزی فعال است، ارسال کنند.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها