خطیب جمعه تبریز گفت: ماهیت و چهره افراد نوعا قابل تغییر است. اینکه عده‌ای عنوان می‌کنند صلاحیت کسانی که در دوره‌های قبلی انتخابات تایید شده، دوباره باید تایید شود، قابل قبول نیست. چرا که به گفته امام راحل میزان، کار فعلی افراد است.
کد خبر: ۱۵۹۶۲۸

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، افزود: در دوران انقلاب نیز بسیاری بودند که قبل از انقلاب از مبارزان به شمار می‌رفتند اما با پیروزی انقلاب اسلامی چهره عوض کرده، به ضد انقلاب تبدیل شدند.

وی ادامه داد: به مرور زمان ممکن است چهره برخی‌ها تغییر یافته و افکار و اعمالشان عوض شود که در این خصوص احراز صلاحیت در هر دوره انتخابات لازم است.

آیت‌الله شبستری اظهار داشت: همچنین برخی‌ها اعلام دلایل رد صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان را خواستارند که در این مورد قانون این اجازه را نمی‌دهد چون حفظ حیثیت و شخصیت افراد مهم است.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را مایه غرور ملی و شعور والای سیاسی مردم عنوان کرد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: این حضور به قدری باشکوه بود که بجز رسانه‌های آمریکا و اسرائیل، همه رسانه‌ها همچون خبرگزاری‌های آلمان و فرانسه به حضور میلیونی مردم اعتراف کردند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، افزود: ترور عماد مغنیه از ماهیت تروریستی رژیم غاصب اسرائیل پرده برداشت.

خطیب جمعه تبریز تاکید کرد: این جنایات بار دیگر چهره اصلی صهیونیست‌های غاصب و اشغالگر را به جهانیان نشان داد و جهانیان را متوجه اعمال و جنایت‌های این رژیم نامشروع کرد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها