عملیات اجرایی پروژه بزرگ پارک آبی جزیره کیش امروز با سرمایه گذاری 110 میلیون دلاری بخش خصوصی آغاز شد. هدف از اجرای این پروژه گسترش صنعت گردشگری در جزیره کیش است.
کد خبر: ۱۵۹۱۸۱

به گزارش ایسنا، مهدی چمن زاد، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه بزرگ پارک آبی که در جزیره کیش برگزار شد، از این طرح به عنوان یک پروژه بزرگ گردشگری در سطح منطقه یاد کرد و گفت: پروژه بزرگ پارک آبی جزیره کیش یک مقوله جدید و متنوع در صنعت گردشگری است که سازمان منطقه آزاد کیش برای تسریع در ساخت و احداث آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

او با دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری جزیره کیش افزود: با توجه به اصل 44 قانون اساسی سازمان منطقه آزاد کیش تسهیلات و امکانات فراوانی در اختیار بخش خصوصی داخلی و خارجی قرار می‌دهد.

چمن زاد با اعلام این که درصدد هستیم جزیره کیش را به "بهشتی" برای خانواده‌های ایرانی تبدیل کنیم خاطرنشان کرد: تحقق محور گردشگری در جزیره کیش از اولویت‌های کاری سازمان منطقه آزاد کیش است.

حسین آذرمگین، سرمایه گذار پروژه بزرگ پارک آبی جزیره کیش گفت: این طرح در زمینی به مساحت 120 هزار مترمربع و سرمایه 110 میلیون دلار اعتبار تا 55 ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حسین آذرمگین با اشاره به این که در این مجموعه بزرگ تفریحی یک هتل 400 اتاقه و همچنین 70 ویلای اختصاصی احداث خواهد شد، افزود: یکی از اهداف احداث این پروژه بزرگ تفریحی، جذب گردشگران مسلمان کشورهای حوزه خلیج فارس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها