جام جم آنلاین : شهردار شیراز گفت: شهرداری برای اجرای پروژه های عمرانی آمادگی کامل داشته و درصدد است با سرعتی دو برابر قبل، در این راستا حرکت کند.
کد خبر: ۱۵۸۱۷۷

به گزارش ایسنا ، مهندس مهران اعتمادی که در چهارمین جلسه مدیران شهرداری سخن می‌گفت، با تأکید بر رئوس قابل توجه در شهرداری عنوان کرد: رقم بودجه تقدیمی شهرداری و سازمان های وابسته به آن به شورای اسلامی شهر در سال آینده حدود 433 میلیارد تومان است که 270 میلیارد تومان آن با رویکرد عمرانی مخصوص خود شهرداری است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت پروژه های هدف 90 برای شورای سوم شهر، همه بخش های این مجموعه را در تحقق این پروژه ها سهیم دانست و تأکید کرد: با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای سال آینده همه بخش‌های این مجموعه باید در خصوص تحقق این امر دو برابر امسال تلاش کنند.

مهندس اعتمادی اظهار داشت: مهم ترین هدف که باید در دستور کار مدیران شهرداری باشد، سلامت و رضایت پرسنل است که بر هر مصلحتی ارجحیت دارد. همه حلاوت های دنیوی و اخروی ما از برکت انقلاب اسلامی است و ما که مدیران نسل انقلاب هستیم، باید در سنگرهای کاری خود از ارزش های انقلاب پاسداری کنیم.


وی ادامه داد: با توجه به این که بیش از 90 درصد هزینه های شهرداری از محل عوارض پرداختی مردم تأمین می‌شود، باید مسوولین و کارکنان این مجموعه رفتار و منش امیرالمؤمنین (ع) را سرلوحه کار خود قرار داده و با تکیه بر تقوا تمام توان خود را برای جلب رضایت مردم به کار برند.


شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز از تمام حوزه های ذیربط خواست آمادگی لازم را جهت پذیرایی و تأمین هرچه بیشتر رفاه مسافران نوروزی داشته باشند.


وی در پایان در ارتباط با حوزه فرهنگی شهرداری و برنامه های آن نیز اعلام کرد: مهم ترین کار این حوزه باید آموزش و ترویج فرهنگ شهروندی در بین شهروندان باشد که تحقق این امر نیز برنامه ریزی های کلان را می‌طلبد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها