رییس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: این استان به احداث 112 هزار واحد مسکونی نیاز دارد.
کد خبر: ۱۵۸۱۷۶

به گزارش ایسنا ، حسین خلیلی‌مرد، در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن مهر در مراغه، افزود: از این تعداد، 80 هزار واحد مسکونی شهری و 32 هزار واحد مسکونی روستایی باید در این استان ساخته شود.

وی گفت: هم‌اکنون در سطح استان قرارداد واگذاری 40 هزار و آماده‌سازی 86 هزار واحد مسکونی در مسکن و شهرسازی با شرکت‌های تعاونی منعقد شده است.

مدیرکل تعاون آذربایجان‌شرقی نیز در این آیین گفت: امسال این استان در طرح مسکن مهر دارای سهمیه 100 هزار واحد مسکونی بوده و از این میزان سهمیه، 80 درصد سازماندهی شده است.

علی هاتفی، افزود: در حال حاضر برای دریافت واحد مسکونی در این طرح 200 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که توسط ادارات تعاون شرایط آن‌ها در حال بررسی و پالایش است.

به گفته وی، تعدادی از این افراد دارای مسکن بوده، ولی به علت‌های مختلف در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که پس از بررسی و شناسایی، این افراد از لیست فاقدان مسکن خارج می‌شوند.

هاتفی از افرادی که دارای مسکن بوده یا واجد شرایط نیستند و در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، خواست: خودشان انصراف داده و اجازه دهند افراد فاقد مسکن از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون آذربایجان‌شرقی افزود: اجرای طرح مسکن 99 ساله مهر، تا زمانی که افراد فاقد مسکن در جامعه وجود دارند، ادامه خواهد داشت. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها