مدیر کل برنامه‌ریزی اقتصادی استانداری لرستان گفت: کارخانه پارسیلون خرم‌آباد با همکاری نیروهای داخلی و بومی بازسازی و اصلاح ساختار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۲۴۹

فریدون شیرازی در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس توافقات انجام شده، کار اصلاح ساختار و تغییر خط تولید کارخانه نخ نایلون پارسیلون بایستی تابستان گذشته آغاز می‌شد.

وی اظهار داشت: اما سرمایه‌گذاران و شرکت‌های چینی که با هدف اصلاح ساختار از کارخانه بازدید کرده بودند به ‌دلایل مختلفی حاضر به انجام‌این کار نشدند.

وی اضافه کرد: براساس آخرین بازدید تیم بازرسی استان از روند اصلاح ساختار این کارخانه، مشخص شد که تاکنون هیچ کار مثبتی در جهت تغییرخط تولید و یا اصلاح ساختار کارخانه انجام نشده است.

مهندس شیرازی گفت:باهماهنگی‌های صورت گرفته، مقرر شد تا کار اصلاح ساختار و تغییر خط تولید این کارخانه، توسط نیروهای داخلی و کارگران این کارخانه انجام شود.

مدیر کل برنامه‌ریزی اقتصادی استانداری لرستان افزود:کارفیزیکی و اجرایی اصلاح ساختار کارخانه پارسیلون در حال تحقیق و برنامه‌ریزی بوده و با حمایت تیم مدیریت استان، پس از انجام مراحل تحقیقاتی، کار بازسازی آغاز می‌شود.

کارخانه ‌پارسیلون  خرم‌آبادتولیدکننده انواع نخ نایلونی در سال 53 با ظرفیت اسمی 46 تن به عنوان بزرگترین تولیدکننده این محصول در خاورمیانه، تاسیس شد.و از ابتدای امسال با بحرانهای کارگری مواجه شد و هم اکنون خط تولید آن متوقف است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها