خبر آوار می کند قلب آدمی را و عمری است که شنیده ام این حکایت را. اما به خدای رمضان ، این خبر مرا به هم نریخت ، دل آشوب نکرد، وانرفتم ؛ چرا که هنردوست 35 سال بود که برای چنین وصالی با چشم سروپای جان می دوید.
کد خبر: ۱۴۷۶۶۲

سه شنبه ها جمکران و پنجشنبه ها زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) و کسی چه می داند، چه خلوتها داشت آن مرد، چه ناگفته ها داشت آن نازنین مرد، چه حکایت ها داشت و کسی چه می داند؛ دیگر آن قلب نازنین تاب مهجوری و مستوری نداشت و مگر نه این که «پری رو تاب مستوری ندارد». کسی که هنردوست بود، چگونه هنر وصال معشوق را در گلبانگ اذان رمضان باید از دست می داد.به خویش بگرییم و در خویش که معلوم نیست عاقبتمان چون خواهد شد در این ایام غلبه چند و چون روزمرگی بر روان رنجورمان.
او که با درماندگان می نشست و می گفت و می گریست و شور می گرفت و در جا حکم می کرد و تا انتها می ایستاد و تا آخر و انجام کار خودش بود، زلال و بی پیرایه. پسرک پرشر و شور محله جیحون و میانسال عارف مسلک رسانه ملی در همه حال خودش بود و عین خودش بود و مایه غبطه بود چنین حال و سلوکی!!
به تمامی قامت یک انسان رعنا، مردانه مرد، جنس قشنگ و صیقل خورده مومن. «فاستقم کما امرت». به پسرانش ، دختر یگانه و دردانه اش و همسر فاضله و متدینش باید گفت «حاج محمد» بیش از این نمی توانست هجران لقای حضرت حق را تاب بیاورد، پس به شکرانه این وصال عارفانه به گاه اذان رمضان صبر کنید که «ان الله مع الصابرین».
باوقار، متین ، پرتلاش ، زلال و ساده و صمیمی و این همه بخشی از ویژگی های نازنین مردی است که می شناختیم و چه رازدار بود که تمام این صفات را فهمیدیم. او نگفت ؛ چراکه اگر می گفت به شوریدگی و شیدایی می گفتیم: خوشا شیر آهنکوه مردی که تو بودی !قائم مقام سازمان صداوسیما نماند تا گستره نگاه بلندش را در جنگ نابرابر رسانه ای همه کفر علیه همه ایمان در جهان اسلام ببیند. روحش شاد و راهش پررهرو باد.


محمود
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها