یک امر خارق العاده در حال اتفاق افتادن است. باور کنید بلاتشبیه عینهو یک معجزه می ماند.
کد خبر: ۱۳۶۷۱۶

یا فرض بفرمایید یک چیز محیرالعقولی که آدم (و حتی حقیر) از شنیدنش شاخ در می آورد، ولو این که مقیم شاخ آفریقا هم نبوده باشد. حالا حتما می فرمایید چه خبر شده؛...
اصل خبر: بنا به تصویب مجلس محترم ، از سال 1390دیگر کنکور سراسری برگزار نخواهد شد. زبان حال یک پشت کنکوری : بر این مژده گر جان فشانم رواست / و پشتک زدن هم برایش بجاست.
فواید و عواید: حذف کنکور یعنی قلع و قمع و نیست و نابود کردن این مانع کمال خوشبختی مزایایی در پی دارد که به یک چند موردش در ذیل اشاره می کنیم و مابقی اش را بعدا از طریق رسانه های جمعی و فردی به اطلاع عموم خواهیم رساند:
1- علی کنکوری ، بعد از پخش یک ترانه معلوم الحال ، از دو سه دهه پیش سمبل سمبل شده آن کسانی بوده و هست که هی در کنکور سراسری شرکت می کردند و هی با موفقیت رد می شدند.از سال 1390تکلیف همه این علی کنکوری ها هم روشن خواهد شد و کلهم اجمعین خواهند رفت سر کار و زندگی شان.
2- از همین الان ، افراد، گروهها و تشکیلاتی که از فرصت گل آلوده کنکور، سالهای آزگار انواع ماهی های درشت به تور می زدند، آهسته آهسته باید دم و دستگاه خود را جمع کنند و به فکر یک شغل غیرکاذب باشند.
3- از 4سال دیگر آنهایی وارد دانشگاه می شوند که معلومات دارند و نه فقط محفوظات و اهل تحقیق و تفکر و عشق به تحصیل اند.
به دنبال درک کلی تر هستند و نه مدرک کیلویی تر.نتیجه نهایی: با حذف کنکور، خیلی ها زودتر ازدواج می کنند. زودتر به یک شغل آبرومند دست می یابند و پولهای داخل جیب والدین نیز صرف امور زیربنایی تر زندگی می شود. در ضمن ، آقای رئیس مادام العمر سازمان سنجش و رنجش فرصت پیدا خواهند کرد با تمام وجود نفس راحت بکشند و بکشیم.


رضا رفیع
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها