فردی که به دنبال یک دوئل عشقی ، مرد جوانی را با ضربه های چاقو به قتل رسانده و از محل حادثه گریخته بود، وقتی پی برد ماموران در جستجوی او هستند با مراجعه به کلانتری 132نبرد خود را تسلیم پلیس کرد.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۳

به گزارش خبرنگار جام جم ، ساعت 13ظهر 26اردیبهشت امسال یکی از اهالی کوچه حشمتی تهران با مرکز فوریت های پلیسی 110تماس گرفت و ماموران را در جریان مجروح شدن داماد جوانی به نام محمدرضا (23ساله) قرار داد.
به دنبال این تماس ، ماموران کلانتری 132نبرد به محل حادثه اعزام و متوجه شدند جوانی به نام محمدرضا با ضربه های چاقو مجروح شده و مقابل در منزل پدری اش افتاده است.
به این ترتیب مرد زخمی در راه انتقال به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

ردپای نامزد سابق عروس جوان


به دنبال این حادثه ، جسد وی برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و جستجو برای یافتن قاتل فراری آغاز شد تا این که ماموران در ادامه تحقیقات از خانواده مقتول و اهالی محل ، پی بردند ضارب فردی به نام محمد 28ساله است.
با به دست آمدن هویت قاتل ، وی تحت تعقیب ماموران کلانتری 132نبرد قرار گرفت تا عاقبت متهم فراری وقتی هیچ راه فراری برای خود نیافت ، بناچار یک ساعت ونیم بعد از وقوع حادثه به کلانتری مراجعه و خود را تسلیم کرد.

اعتراف به دوئل مرگبار


متهم اعتراف کرد من چند سال پیش به دختری علاقه مند شدم و با هم نامزد کردیم. وقتی مقدمات مجلس عقدمان فراهم شده بود، میان خانواده هایمان اختلاف به وجود آمد و بناچار از هم جدا شدیم ، اما همچنان عاشق او بودم تا این که چندی پیش با یکی از اقوامشان عقد کرد و یک هفته بعد خواستار جدایی شد و دیگر حاضر به زندگی کردن با او نبود و همین امر باعث کدورت بین من و مقتول شده بود و همه تصور می کردند من باعث جدایی شده ام که بر سر این موضوع میان ما درگیری پیش آمد و من با چاقو او را به قتل رساندم و سپس خود را به کلانتری معرفی کردم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها