22بهمن 85که از جهاتی با قرائت عکس عددی می تواند 57خوانده شود و پس از 28سال مجددا با ماه محرم تلاقی کرده است ، در شرایطی برگزار شد که در منطقه فتنه اختلاف بین شیعه و سنی بر بستری از واقعیات و خطاها
کد خبر: ۱۲۵۹۰۷
و خواسته های سرویس های اطلاعاتی موساد، سیا و انتلیجنت سرویس آغشته به خون شده است.
صاحب و سکاندار ایران قبل از انقلاب یعنی ایالات متحده امریکا در هر موردی که توانسته است در حوزه های حقوقی ، امنیتی و سیاسی و تبلیغاتی پرونده ایران را با نگاه انتقامجویانه روی میز گذاشته است.
دخالت ایران در مسائل منطقه ای ، دخالت ایران در عراق ، مساله هسته ای ، حقوق بشر و...ازجمله اتهامات امریکا علیه ایران است و از هیچ فرصتی برای پیشبرد اهداف خودش که همانا منزوی سازی مرحله ای است ، دریغ نکرد.
امریکا در تازه ترین اقدام خود پس از صرف هزینه بودجه سالیانه تخصیص داده شده در سال گذشته میلادی علیه ایران ، روزهای گذشته بودجه مشابهی را به کنگره پیشنهاد کرده است و زمان و کیفیت رسانه های فارسی زبان و منطقه ای خودش را با جهت دهی تبلیغاتی به منظور بمباران ذهن های ایرانی افزایش داده است.
همان طور که رهبر معظم انقلاب تشدید ادبیات تهدید را تشریح کردند، آنها از این بذرها، به دنبال گردآوری محصولی هستند که از حضور نداشتن مردم در صحنه های مختلف انقلاب حاصل می شود و این تهدیدها نیز با هدف خالی کردن صحنه حضور مردم در نمایش وفاداری مردم در 22بهمن 85صورت گرفته بود.
با این حال ، مردم ایران در مراسم دینی و ملی همواره خلاف برآورد و برنامه برنامه ریزان خارجی با هوشیاری ، واکنش مناسبی نشان داده اند و زهر ناکامی را به دشمنان چشانده اند؛ همانطور که در گذشته نیز مردم ایران در ماه رمضان و با وجود روزه داری ، در روز قدس ، در محرم و هنگامه عزاداری ، در انتخابات و راهپیمایی های 22بهمن سالهای پیش ، وفاداری خود را نمایش داده اند.
امسال با توجه به شرایط منطقه ای و جهانی ، ایران از جنبه های مختلف یک کشور جهانی شده است.
کمتر موضوعی و کمتر بیانی است که از سوی سیاستمداری مطرح و یا از سوی موسسه پژوهشی و یا ژورنالیستی نگاشته شود و به نحوی مرتبط با ایران نباشد و از این منظر گفته می شود که ایران یک کشور جهانی است.
- در دهکده جهانی و عصر انفجار اطلاعات و مرزهای باز اطلاع رسانی و همچنین شرایط نابرابر مبارزه با توجه به مجموع امکانات تبلیغاتی در اختیار دشمنان به شکل طبیعی همواره مطالبه نسبت به پاسخگویی درون یک حکومت ، میزانی از نارضایتی را ایجاد کرده و در مقطع فعلی متاسفانه تحریک مطالبه به دلیل نبود برآورد صحیح از مقدورات و تاثیر تحریک حساب شده بیش از گذشته است.
اما با همه این نابرابری و محدودیت طبیعی و غیرطبیعی باز هم مردم ما امام خویش را خشنود، راه شهدا را پررهرو و دشمنان را مایوس کردند و وفاداری خود را مجددا به نمایش گذاشتند.امام فرموده بودند 22بهمن روز عبرت است.
ما از این آینه عبرت چه درسهایی نه برای تهییج مقطعی بلکه برای خدمت به منظور تداوم وفاداری گرفته ایم .حتما باید برای این امر هر کس به فراخور حال و جایگاه خویش پاسخ در خور توجهی فراهم کند و آن را از کنج ذهن خویش به صحنه قلم ، قدم ، دستگاه و مسوولیت خویش بکشاند و بداندوقت تنگ است.


علی شمخانی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها