اعضای یک باند 5 نفره از سودجویان که در رستوران های بین راهی ابهر گوشت الاغ توزیع می کردند ، از سوی ماموران اطلاعات این شهر شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۲

به گزارش جام جم ، چندی پیش فردی در تماس تلفنی با مدیریت اطلاعات شهرستان ابهر ، عنوان کرد ، اعضای یک باند با جمع آوری الاغ در منطقه و ذبح این حیوان ، گوشت های آن را در اختیار چند رستوران بین راهی قرار می دهند. به دنبال این گزارش ، ماموران با توجه به حساسیت موضوع و به کارگیری منابع و افرادی که احتمال می رفت از موضوع باخبر باشند ، اقدامات گسترده ای را در این ارتباط به عمل آوردند. نتیجه تحقیقات مشخص کرد فردی به هویت صابر در زمینه کشتار حیوانات بارکش و توزیع گوشت آنها در بین رستوران ها و غذاخوری های بین راهی فعالیت می کند.

در کمین متهم

با به دست آمدن این اطلاعات ، محل های احتمالی که امکان تردد صابر (متهم تحت تعقیب) وجود داشت ، به صورت نامحسوس کنترل شد و سرانجام روز گذشته صابر به همراه فردی به هویت علی وقتی در حال حمل 4 راس الاغ با یک خودروی نیسان بودند ، در اقدامی ضربتی دستگیر شدند. با دستگیری این دو متهم و در بازرسی از خودرو ، ابزار و ادوات ذبح و لباس هایی که آثار خون تازه ناشی از کشتار الاغ روی آنها مشهود بود ، کشف و تحقیق از 2 متهم دستگیر شده آغاز شد.

15 راس الاغ آماده کشتار

متهمان اعتراف کردند ، الاغ ها را از فردی که ساکن یکی از روستاهای منطقه است ، می خریده اند ، به دنبال این اظهارات ، ماموران در مرحله بعدی این فرد را نیز دستگیر و در بازرسی از منزل وی 15 راس الاغ را که قرار بود در چند روز آینده در اختیار صابر و همدستانش قرار گیرد ، کشف کردند. متهم عنوان کرد الاغ های موجود در محل برای فروش به باغ وحش ، خریداری شده است. آخرین خبرها در ارتباط با این ماجرا ، حاکی است که تاکنون 5 نفر که در فروش گوشت الاغ مشارکت داشتند ، از سوی ماموران اطلاعات شهرستان ابهر دستگیر شده اند و تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها