جام جم آنلاین: خانواده های سوئیسی فرزندان مشکل آفرین خود را برای تادیب به مزرعه ای دورافتاده در اسپانیا می فرستادند که در آنجا آنان را برای تنبیه در خوکدانی و در کنار خوک ها نگه می داشتند و گرسنگی می دادند.
کد خبر: ۹۲۳۸۷

به گزارش گاردین گفته می شود بیش از صد کودک به این مرکز فرستاده شده اند که به گفته آرمین شلگل مدیر سوئیسی آن در آنجا به بچه ها یاد می دادند چگونه مراقب حیوانات باشند(!) با خاک کار کنند و از اره برقی استفاده کنند.
والدین که از این مرکز به عنوان آخرین وسیله برخورد با فرزندان مشکل آفرین 14 تا 17 ساله خود استفاده می کردند ماهی 4 هزار یورور بابت اقامت فرزندان خود می پراختند تا مثلا یک دوره کار سخت جسمانی و مجازات نافرمانی را بگذرانند.
ماجرا موقعی آشکار شد که بعضی از کودکان از آنجا فرار کردند و یکی از آنان نزدیک یک ایستگاه قطار پیدا شد. پلیس در شهر سانت لورن دلاموگا در شمال شرقی اسپانیا سه نفر را دستگیر کرد که این مرکز را اداره می کردند و آنان را به نگهداری غیرقانونی اطفال و اعمال خشونت فیزیکی و روانی علیه آنان متهم کرد.
در اعلامیه پلیس اسپانیا آمده است اگر بچه ها نمی خواستند کار کنند یا کم کاری می کردند مسوولان این مرکز آنان را روزها در کنار خوک ها در قفس آنها زندانی می کردند.
بعضی از بچه ها روزی 8 ساعت مدت 3 ماه در خوکدانی می گذراندند و بچه ها را در فضایی به وسعت یک مترمربع زندانی می کردند.
این مرکز را شلگل سوئیسی، همسر فرانسوی او و یک مرد 60 ساله ایتالیایی اداره می کردند. شلگل به روزنامه ال پایس گفت من فقط آنان را چند ساعت در توالت زندانی می کردم نه در قفس خوک ها.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها