رئیس جمهوری با بیان اینکه نتایج بررسی سقوط هواپیمای سی 130 ارتش به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت:ما موضوع پنهانی از مردم نداریم.
کد خبر: ۸۵۰۶۷

به گزارش فارس محمود احمدینژاد صبح امروز سه شنبه در حاشیه دیدار با کشاورزان نمونه و تولید کنندگان برتر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آخرین نتایج بررسی علت سقوط هواپیمای سی 130 ارتش جمهوری اسلامی ایران چه زمانی اعلام میشود؛گفت: اینگونه پدیدهها بسیار پیچیده است ، یک گروه 29 نفره از متخصصین مختلف در حال بررسی موضوع هستند و در صورت آماده شدن گزارش، منتشر خواهد شد.
وی افزود: هر نوع قضاوت زود هنگام ممکن است یا ایجاد شبهه و یا حق یک عدهای را ضایع کند. باید اجازه داده شود تا کار کارشناسی انجام شود و نتایج آن اعلام خواهد شد.
رئیس جمهوری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فکر میکنید در طول چهار سال اهداف و برنامههای بخش کشاورزی محقق شود ، گفت: ما وظیفه داریم در جهت اهداف تلاش کنیم و همه توان خود را در جهت اهداف باید بکار گیریم ، امیدواریم خداوند توفیق دهد با همراهی مردم موفق شویم.
احمدینژاد افزود: موانع را باید بر طرف کرد و اگر کاری خارج از توان ما بود که بعید میدانم، به مردم خواهیم گفت که مشکل از کجا بود.
وی تاکید کرد:ما با مردم موضوع پنهانی نداریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها