دکتر"پیروز مجتهدزاده" با اشاره به سخنان رییس جمهوری درباره اسراییل گفت : متاسفانه محافلی که درباره سخنان آقای احمدی نژاد جنجال آفرینی میکنند ، میخواهند این سخنان را زمینه و وسیلهای برای خصومتسازی علیه ایران قراردهند.
کد خبر: ۷۸۷۲۳

استاد دانشگاه تربیت مدرس و رییس بنیاد پژوهش یوروسوئیت لندن روز پنج شنبه در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال سخنان دیروز رییس جمهوری ایران درباره رژیم صهیونیستی اسراییل گفت : مطلبی که رییس جمهوری ایران مطرح کردند ، بیشتر جنبه ایدئولوژیکی داشته و "سیاست عملی" نیست.
رییس جمهوری روز چهارشنبه درنشست "جهان بدون صهیونیسم" در جمعاعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان ، به سخنان حضرت امام (ره) درباره رژیم صهیونیستی که فرمودهاند، رژیم اشغالگر قدس باید از صفحه روزگار محو شود ، اشاره کرده بود.
مجتهدزاده با اشاره به بازتاب منفی و ناخوشایند از سوی برخی از کشورها در خصوص سخنان دکتر احمدی نژاد اظهارداشت : اینگونه برخوردها برای من حیرت انگیز و حتی غیر قابل تصور است ، چرا که آنچه آقای احمدی نژاد گفتهاند به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت جهانی از فلسطین بوده است و نمی بایست از آن برداشت سو کرد.
دکتر مجتهدزاده ادامه داد: آقای احمدی نژاد اظهار نکردند که ما چنین برنامهای داریم و یا در صددیم تا در زمان مشخص دست به چنین اقدامی بزنیم.
دکتر مجتهدزاده اضافه کرد : آنانکه این برنامه را برای ایجاد جنجال علیه ایران قراردادهاند نباید فراموش کنند که اسراییل حداقل بار ایران را تهدید به حمله نظامی کرده و در یک نوبت هم تهدید به حمله اتمی کرده است.
وی اضافه کرد : اسراییل سالها تلاش دارد تا آمریکا را در عمل وادار نماید تا به ایران حمله نظامی کند و این کشور را از نقشه محو کند.
استاد بنیاد پژوهش یوروسوئیت لندن گفت که آنان باید ببینند که اسراییل چگونه بدست آمریکا نقشه نابودی و محو ایران را از نقشه جهانی میکشد.
وی اضافه کرد : این ناظران کافی است توجه کنند که در همین اسناد "میشل لیدین" ( (Michael Ledeenکه از مشاوران جورج بوش است ، همه گروههای جدایی طلب ، تجزیه طلب و گروههای زیر زمینی و حتی گروههای تروریستی و حتی گروههای تروریستی که صدام برای جداسازی خوزستان خلق کرد را در واشنگتن جمع کرده و نقشه نابودی ایران را از نقشه جهانی دنبال میکند.
مجتهدزاده خاطرنشان کرد : این محافل بایستی توجه داشته باشند اظهارات اخیر احمدی نژاد جنبه ایدئولوژیک داشته و نه "سیاست عملی" ولی آنچه که از سوی اسراییل عنوان میشود "جنبه عملی" دارد و آنان و عواملشان در حال تهیه مقدمات نابودی ایران هستند.
مجتهدی گفت: یک بار دیگر از همه این محافل میپرسم که چرا تا این اندازه کوردلی به خرج میدهند و یک حرفی را که به مناسبت خاص (روز جهانی قدس) بازتابی عقیدتی و غیر عملی داشته را وسیله تبلیغ و بهانه تبلیغات سهمگین علیه ایران قرار میدهند ولی در برابر توطئههای مقابل آنان سکوت اختیار میکنند.
وی اضافه کرد که با این اوصاف ، عدالت خواهی و بیطرفی آن محافل غیر قابل پذیرش است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها