امام جمعه قم گفت: سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمینهای فلسطین بسیار ننگین و حرام است.
کد خبر: ۷۸۷۱۰

آیتالله "علی مشکینی" در خطبههای نمازجمعه قم در مصلی قدس ،افزود: متاسفانه این ننگ و بیشرمی کشورهای اسلامی به جایی رسیدهاست که برخی از این کشورها روابط خود را با اسرائیل عادی کردند.
وی ادامه داد: عادیسازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم جنایتکار اسرائیل به معنای حمایت از ظلم و ستم این رژیم نسبت به مردم فلسطین است.
رییس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه با ظلم و ستم و یادگار بزرگ حضرت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران میباشد و همه باید این روز بزرگ را پاس بدارند.
آیت الله مشکینی از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و گفت: ملت هوشیار ایران هرگز در مقابل ظلم و ستم نسبت به مسلمانان جهان بیتفاوت نخواهند بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسوولان نظام خواست که نیروگاههای هستهای را برای استفاده صلحآمیز از فناوری آن در همه نقاط کشور فعال کنند.
وی گفت: هر فناوری مراتب مختلفی از تا درجه دارد و هر کشوری که به مرحله درجه آن برسد قادر است بمب اتم تولید کند ولی جمهوری اسلامی ایران در مرحله درجه قرار دارد.
آیتالله مشکینی گفت : در مرحله درجه، فناوری تنها برای استفاده از لوازم ضروری زندگی استفاده میشود و دولت و ملت ما باید برای دفاع از حق ملت برای استفاده از این فناوری از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
وی یادآورشد: دولت و مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن مشکلات مردم دست به دست هم دهند و مردم نیز باید آنها را یاری کنند.
آیتاللهمشکینی اظهار داشت: دولت و مجلس به مردم وعدههایی دادهاند و از رفتار و کردار آنان نیز مشخص شدهاست که این وعدهها صادقانه میباشد.
وی ادامه داد: دولت و ملت برای رفع مشکلات جامعه هیچ کدام نباید شتاب زده عمل کنند، چرا که اگر کسی را هل دهید به سادگی سقوط میکند.
رییس مجلس خبرگان رهبری گفت:اگر روزی دولت و مجلس از شرع و قانون خروج کردند ملت باید جواب آنان را بدهند و در غیر اینصورت و در شرایط فعلی باید با آنها همکاری کنند.
وی همچنین از مسوولان نظام جمهوری اسلامی خواست که در تریبونهای مختلف و مطبوعات ، سلیقههای مختلف را تخریب نکنند.
آیتالله مشکینی ادامه داد: مسوولان با نقد و انتقاد ناعادلانه، سلیقههای مختلف را وسیله اختلاف قرار ندهند، چرا که مردم با این اقدامات مایوس می شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم عراق برای حضور در همهپرسی قانون اساسی این کشور تقدیر کرد.
آیتالله مشکینی گفت: ملت ایران این پیرزوی بزرگ را به ملت عراق تبریک می گوید و از آنان میخواهد که در جریان مسائل کشورشان با هوشیاری کامل عمل کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها