جام جم آنلاین:بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیهای یومالله 12 فروردین ، سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۱۸۰۵

به گزارش واحد مرکزی خبر در بخشی از این بیانیه آمده است ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی ره پس از سالها مبارزه با ظلم و جور دستگاه ستمشاهی ، سرانجام نسیم روحبخش آزادی را که از دریای بیکران و پرفیض مکتب اسلام به مشام می رسید با تمام وجود خویش حس کرد.
این بیانیه می افزاید احاد مردم حق طلب ایران در 12 فروردین سال 58 ، مشتاقانه به پای صندوقها شتافتند و با عزمی قاطع به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای دادند و برای همیشه دست جنایتکاران ستمگر و چپاولگران طماع را از کشور خود قطع کردند و پرچم جمهوری اسلامی و نشان مقدس الله بر پهنه ابی اسمان میهن اسلامی با افتخار تمام بسان خورشیدی تابناک درخشید و با عث شادی ارواح طیبه شهدا شد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بیانیه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را به محضر مقدس حضرت بقیهالاعظم ، مقام معظم رهبری و مردم مسلمان به ویژه ایثارگران تبریک عرض و بر وحدت و همدلی مسئولان و تلاش هر چه بیشتر در حفظ این میراث ذیقیمت امام راحل تاکید کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها