این چهره می تواند چهره یک جوان کاملا معمولی باشد، درهرجای جهان. روی صورت او و بدتر از همه نوک بینی اش هم مانند خیلی دیگر از جوانها جوشهای آکنه ظاهر شده ، دندانها یش مثل خیلی از جوانان بی حوصله به علت بی حوصلگی
کد خبر: ۴۵۶۱۷
در مسواک زدن کمی زرد شده و حتی با کمی دقت معلوم می شود درمان نامرتبی آنها به ارتودنسی احتیاج دارد.
موهای این جوان بظاهر معمولی چنان به هم ریخته است که شاید خیلی از ما از تصور داشتن چنین سرووضعی خجالت بکشیم.
او نیکولای اسمولنسکی است که از نامش ، روس بودنش پیداست. نیکولای برخلاف ظاهرش ، جوانی کاملا معمولی نیست. او یکی از پولدارترین آدمهای کشور نه چندان پولدارش است.
نیکولای که به گفته خبرگزاری های روسیه سنش به زحمت به 23 سال قد می دهد، همین هفته پیش کل مجموعه کارخانه معروف تی.وی.آر انگلستان را خرید.
تی.وی.آر که سالانه یک هزار عدد خودروی مسابقه ای بسیارسریع تولید می کند، حدود 400 کارمند دارد و براساس آمارهای دولت انگلستان سال گذشته توانست 68میلیون پوند فروش کند.
کارشناسان اقتصادی ارزش کل این معامله را بیش از 30میلیون دلار برآورد می کنند.معامله اخیر نیکولای اسمولنسکی که به گفته خودش به علت شیفتگی او از سالهای کودکی اش نسبت به محصولات تی.وی.آر، محقق شده از نظری هم چندان عجیب نیست.
نیکولای فرزند الکساندر اسمولنسکی ، یکی از بزرگترین بانکداران روس است که در عین حال بزرگترین ورشکستگی اقتصادی تاریخ روسیه را هم با فروپاشی بانک بزرگش به سال 1998 در کارنامه خود دارد.
او همچنین به عنوان یکی از کسانی شناخته می شود که در سقوط مالی سالهای مسوولیت بوریس یلتسین ، رئیس جمهور سابق روسیه و به دنبال آن سقوط خود یلتسین ، نقش اساسی داشته است.
درهرحال به نظر می رسد نیکولای حسابی از پدرش نشان دارد و بدش نمی آید کم کم در مسیر تجاری زندگی پدرش قدم بگذارد؛ اما او نباید فراموش کند زمانی یک ثروتمند خوب (چیزی که خودش می گوید دوست دارد باشد) خواهد بود که هموطنان و دیگر انسانها یی را که گاه سر گرسنه بر بالین نداری هایشان می گذارند، از یاد نبرد.
آن موقع است که ما همگی می گوییم: زنده باد نیکولای و فزون باد پولهایش!
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها