جنیا و باربارا بوش ، دوقلوهای رئیس جمهور امریکا با قانون شکنی و میخوارگی خانواده بوش را با دردسر جدی روبه رو کرده اند.
کد خبر: ۴۰۲۱۳

جرج بوش ، مردی که نیمی از دنیا را به خاطر ندانم کاری ها و خودخواهی هایش به دردسر انداخته است ، هیچ وقت فکر نمی کرد روزی (FBI پلیس امریکا) طی تماسی با کاخ سفید به اطلاع وی برساند که 2 دختر دوقلویش جنیا و باربارا به علت نقض قوانین و مشروب خواری در بازداشت به سر می برند.
جنیا و باربارا بوش حاصل ازدواج جورج بوش و لارا در سال 1977 هستند. این دوقلوهای دردسرساز و تنها فرزندان بوش متولد 1360 شمسی از قبل از رسیدن به سن بلوغ ، به علت عیاشی و نقض قوانین رانندگی مثل رانندگی در حالت مستی ، بارها و بارها از سوی پلیس دستگیر شده اند.
کلوبهای شبانه ، مهمانی های سطح پایین و فساد اخلاقی این دو باعث شرمساری جورج بوش و کاخ سفید شده است.
این دو که هر یک بادیگاردهای شخصی خود را دارند، در حالی دست به اعمال ناشایست می زنند که بادیگاردهایشان به درخواست خود دختران برای انجام کارهای جزیی و بی مورد از آنها دور می شوند.
یکی از بادیگاردهای جنیا می گوید: این 2 دختر از شیطان ترین و سرکش ترین دخترانی هستند که من در طبقه مرفه دیده ام.
آنها از هیچ چیز ترس و واهمه ندارند و اصلا هم به آبروریزی که برای کاخ سفید به وجود آورده اند، فکر نمی کنند. آنها فقط تفریح را دوست دارند.
این اعتراف بادیگارد در حالی صورت گرفت که چند ماه پیش سفر یکی از این دوقلوها به اروپا برای شرکت در مهمانی یک خواننده معروف سروصدای بسیاری در مطبوعات امریکا به پا کرد که هنوز هم کاخ سفید توضیحی برای آن ارائه نداده است.
مطبوعات امریکا علت رفتار ناشایست این دو دختر را بی بندوباری و الکلی بودن پدرشان جورج در سالهای جوانی می دانند. جورج بوش سالیان سال تا قبل از 40 سالگی بشدت الکلی بوده و پس از پیوستن به یک گروه ، مشروب را کنار می گذارد.
گرچه این دو دختر، پدر را مسبب اعمال خود نمی دانند و گفته اند: «رفتار پدرمان در گذشته هیچ ارتباطی به ما ندارد و ما چیزی از رفتار او به خاطر نمی آوریم».
ماجرای بی بند و باری دختران بوش در حالی اوج گرفت که جورج بوش و همسرش از طرف بعضی جناحهای وابسته به خودشان ، ظاهرا زوج نمونه و پایبند به اخلاقیات در امریکا معرفی شده اند؛ اما کاملا واضح است که این اخلاقیات غیرواقعی و ظاهری است و در باطن خانواده بوش ، خانواده ای بی بند و بار، لاابالی و از هم گسیخته است.
جالب است بدانید هر دوی این دختران ،دانشجوی دانشگاه های معتبر امریکا هستند. جنیا بوش دانشجوی دانشگاه تگزاس است و به نقد فیلم و بسکتبال بسیار علاقه مند است.
جمله معروفش که «پدرما آنقدرها هم که فکر می کنید و ظاهرا نشان می دهد، خونسرد نیست!» تا مدتها نقل مجلس و مطبوعات امریکا بود. بارابارا بوش نیز دانشجوی دانشگاه ییل است.
او هم ظاهرا به ورزش بسیار علاقه مند است. هیچ کس حتی کاخ سفید نیز دلیلی برای بی بندوباری این دو پیدا نکرده اند، تا روزی که لارا مادرشان در پاسخ به خبرنگاران گفت: این دو، شکل دختران مردمان عادی نیستند، آنها دختران رئیس جمهور امریکا هستند.
این جمله لارا تنها به ما اجازه می دهد که فکر کنیم دختر رئیس جمهور امریکا بودن به آنها اجازه داده است که با بی تفاوتی و بی اهمیت جلوه دادن کارهایشان روز به روز بیشتر قانون شکنی کنند.
با نزدیک شدن انتخابات امریکا و رقابت فشرده بین نامزدها شنیده می شود، بسیاری از خانواده های امریکایی یکی از دلایل انتخاب نکردن بوش برای انتخابات جدید را بی بندوباری دو فرزند او می دانند و معتقدند بوش نتوانسته است دختران خود را از بی بندوباری نجات بدهد چطور می خواهد جوانان امریکا را به راه درست بکشاند؛
او هنوز هم نتوانسته است درباره دخترانش پاسخ قانع کننده ای به جامعه امریکا بدهد. او حتی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در یک مصاحبه مطبوعاتی که از بوش پرسید: «دخترتان به ما گفته است چرا کارهای من و خواهرم اینقدر عجیب به نظر می رسد در حالی که ما هم مثل جوانان امریکا از امکاناتمان استفاده می کنیم»؛ باز سکوت کرد و این سکوت نشان داد که او و کاخ سفید و سیاست هایشان نمی تواند جلوی افتضاح های به بار آمده این دو را بگیرد.
حتی کار را به جایی رسانده اند که در مهمانی رئیس جمهور لهستان جنیا برای لجبازی با مادرش لباس سطح پایین ، ارزان قیمت و پیش پا افتاده پوشید. عکس او در این مهمانی با لباس افتضاحش در سراسر دنیا مخابره شد.

مترجم: المیرا صدیقی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها