جام جم آنلاین : سازمان هواشناسی کشور اعلام کردتحلیل آخرین نقشههای هواشناسی استقرار سامانه کمفشاری را در نیمهغربی کشور نشان میدهد که بارشهای ناپایدار سطوح میانی جو همراهی دارد.
کد خبر: ۳۸۵۸۶
ضمنا طی شبانهروز آینده هوای تهران، شمیرانات ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیشبینی شده است.
تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی نیز پوشش ابر را در نیمهغربی و مرکزی کشور نشان داده و نقشههای پیشیابی نیز برای 5 روز آینده حاکی از حرکت توده هوایکمفشار به سمت شمالشرق و گسترش زبانه پرفشار در نواحی شمالی کشور نشان است.
بر این اساس طی 24 ساعت آینده هوای کرانههای دریای خزر ابری همراه با بارندگی و احتمال رعد و برق، هوای استانهای آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، فارس، کرمان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال خراسان ابری همراه با رگبار و وزش باد در پارهای از نقاط با رعد و برق و هوای استانهای لرستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و بوشهر ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد بتدریج از شب از سمت غرب با کاهش ابر خواهد بود.
به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی کشور طی شبانهروز آینده هوای تهران، شمیرانات و استان قزوین را ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیشبینی کرد که حداکثر دمای تهران در این روز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 2 درجه سانتیگراد بالای صفر میرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها