جام جم آنلاین : مدرسه ای در مکزیک به دختران دم بخت می اموزد که چگونه بهترین زنان آینده باشند.
کد خبر: ۳۸۵۳۵
در این مدرسه که تنها ایین اداره زندگی آموزش داده می شود دختران 13 تا 18 سال شرکت می کنند و دوره های کوتاه مدت را برای آشنایی با راه و رسم اداره خانه و خانواده می گذرانند رفتن به این مدرسه قرار است برای دختران اجباری شود.
در صورتی که این امر تحقق یابد دختران نوجوان پس از گذراندن مدرسه باید یک دوره کوتاه مدت اشنایی با زندگی خانوادگی را بگذرانند.
به گزارش آنانوا و به نقل از روزنامه محلی Las Ultimas Noticias دختران در این کلاس ها با فنون آشپزی ، خیاطی ، اتوکشی ، بچه داری ، قلابدوزی و تزیین محیط خانه ، راه و رسم همسر داری و تنظیم خانواده اشنا می شوند.
همچنین در این دوره ها به دختران یاد داده می شود که چگونه در شرایط سخت شوهران خود را یاری کنند و آرامش را در محیط خانواده برقرار نمایند.
پوفسور توتا تاپتی که مسئول اجرایی این طرح است گفت: «با زیاد شدن گرایشات غیر سنتی و بومی در میان زنان و دختران مکزیکی که الگوی آنها عمدتا9 دختران اروپایی و آمریکایی است بیم آن می رود تا فرهنگ خانه داری که سابقا از مشخصه های زنان مکزیکی بوده از میان برود».
وی همچنین گفت: این روزها عمده زنها خواستار کار کردن در بیرون از خانه هستند اما حقیقت اینست که عملی شدن این موضوع برای یک مادر و یک همسر بسیار سخت است.
در جامعه ای مثل مکزیک وقتی شما نتوانید همسر خوبی برای شوهرتان و یا مادر خوبی برای فرزندانتان باشید یعنی طلاق و این روزها آمار طلاق بسیار بالا است.

خبردار!
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها