سیدمحمد خاتمی ، رئیس جمهوری در پیامی به اجلاس جهانی صلح جوانان منطقه آسیا و اقیانوسیه در بانکوک تاکید کرد: امروز مردم جهان بیش از گفتگو ، نیازمند اقدامات و راهکارهای ملموس و عملی برای نیل به صلح و امنیت جهانی هستند.
کد خبر: ۳۷۲۱۲
به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی در این پیام که از سوی رحیم عبادی ، مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان ملی جوانان در اجلاس جهانی صلح جوانان منطقه آسیا اقیانوسیه در بانکوک خوانده شد، همچنین تصریح کرده است : اجلاس جهانی صلح جوانان ویژه آسیا و اقیانوسیه ، فرصت ممتازی است تا بار دیگر به صلح بیندیشیم و با دستیابی به یک اجماع جهانی در خصوص مفهوم صلح ، راههای بسط و ترویج فرهنگ صلح را بررسی کنیم.

خاتمی امروز به ونزوئلا می رود

سید محمد خاتمی ، رئیس جمهوری ، بنا به دعوت هوگو چاوز ، رئیس جمهور ونزوئلا و به منظور شرکت در اجلاس گروه 15امروز به ونزوئلا سفر می کند. خاتمی در این سفر ضمن سخنرانی در این اجلاس ، با سران حاضر در کاراکاس در خصوص روابط دو جانبه و منطقه ای و نیز همکاری های مستحکم در چارچوب سازمان های بین المللی گفتگو می کند. سید کمال خرازی وزیر امور خارجه ، اسحاق جهانگیری وزیر صنایع و معادن و تنی چند از معاونان وزارتخانه ها در این سفر رئیس جمهوری را همراهی می کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها