دختر 15ساله ای که به علت فقر مالی خانواده اش قصد پایین انداختن خود از روی پل را داشت ، پیش از هر اقدامی با مساعدت بسیجی ها از مرگ حتمی نجات یافت.
کد خبر: ۳۳۱۸۸
به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته ماموران حوزه 16 بسیج در منطقه ابوذر اطلاع پیدا کردند، دختر 15 ساله ای با بالا رفتن از گارد محافظ پل بهاران در حوالی جاده ساوه قصد خودکشی دارد. با اطلاع ماموران از این موضوع مسوولان پایگاه بسیج حوزه 16 با مراجعه به محل و دعوت به آرامش دختر جوان ، وی را که به سختی می گریست از روی پل پایین آوردند. این دختر در حالی که می گریست ، گفت ساکن رباط کریم است و پدرش به علت فقر مالی قادر به تامین خواسته های اولیه او نیست ؛ به طوری که او در 48 ساعت گذشته غذا نخورده است . در پی این اظهارات ، ماموران بسیج این دختر را به محل سکونتش منتقل کردند و او را تحویل خانواده اش دادند.

اظهارات یکی از مسوولان بسیج

محمودآبادی ، یکی از مسوولان بسیج منطقه دراین باره به خبرنگار ما گفت : پس از اطلاع از موضوع بلافاصله خود را به محل رساندیم و درست در لحظه ای که دختر 15ساله قصد پریدن از روی پل را داشت ، او را از عمل خود منصرف و به پایگاه بسیج منتقل کردیم . وی گفت : این دختر در کلاس سوم راهنمایی تحصیل می کند و از آنجا که خانواده اش در فقر شدید مالی به سر می برند او تصمیم به خودکشی گرفته بود. محمودآبادی افزود: در بازدید از محل زندگی این دختر معلوم شد آنها در وضعیت اسفباری زندگی می کنند و درآمد پدر خانواده که یک کارگر است ، کفاف خانواده پرجمعیت آنها را نمی دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها