با دستگیری 7عضو از باند سارقان مسلح ، یک چاقوی آغشته به سیانور نیز از سارقان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۲۹۰۴
به گزارش خبرنگار ما، ساکنان خانه ای در حوالی خیابان دولت در شمال تهران وقتی برای ساعتی خانه خود را ترک کردند، پس از مراجعه متوجه شدند 3نفر در حال شکستن قفل آپارتمان آنها هستند. سارقان با مشاهده ساکنان خانه از محل متواری شدند که در تعقیب آنها ، یکی از سارقان پس از زد و خورد با ساکنان خانه پیش از آن که فرصت استفاده از اسلحه خود را به دست آورد ، دستگیر شد. با دستگیری سارق و گزارش آن به مرکز فوریت های پلیسی 110هنگامی که آنها در انتظار رسیدن ماموران به محل بودند، 2موتور سوار با مراجعه به ساکنان خانه ارائه و کارت شناسایی خود را مامور انتظامی معرفی و با تحویل گرفتن اسلحه سارق دستگیر شده با مشاهده خودروی پلیس که به محل نزدیک می شد، متواری شدند.
با تحویل متهم به ماموران انتظامی ، مرد سارق خود را قاسم معرفی و عنوان کرد از موتورسواران صاحب نام است و نشانی محل برای سرقت از سوی همدستانش در اختیار او قرار گرفته است و پس از دستگیری او، آنها با در اختیار گرفتن اسلحه وی از محل متواری شده اند. با ارسال این پرونده به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران ، بازپرس توکلی دستور قضایی لازم را صادر کرد و پرونده برای پیگیری و تحقیق به اداره اطلاعات نیروی انتظامی ارسال شد.
با بررسی و تحقیق از متهم ، وی اعتراف کرد: هم اکنون به عنوان موتورسوار دیوار مرگ در یکی از بوستان ها به اجرای نمایش می پردازد، از آنجا که در این محل با چند سارق حرفه ای آشنا شده ، از چندی پیش چند خانه را به صورت مسلحانه سرقت کرده است . در پی این اعترافات ، ماموران با شناسایی 2نفر از سارقان مسلح ، آنها را دستگیر کردند. آنها در اعترافات خود گفتند: سرکرده باند که در خانه ای در شمال تهران مخفی شده است ، نشانی خانه هایی را که باید سرقت شود، در اختیار ما قرار می دهد. با این اعترافات ماموران با شناسایی مخفیگاه سرکرده باند، محل را به محاصره خود درآوردند و پس از اخذ مجوز قضایی با ورود به خانه ، یک قبضه اسلحه با مقادیری فشنگ را به همراه دستبند و 2قبضه اسلحه قلابی و مواد مخدر کشف کردند. با دستگیری سرکرده باند وی همدستانش را معرفی کرد و ماموران موفق شدند 3عضو دیگر این باند را دستگیر کنند. پرونده در مجتمع قضایی با تحقیق از متهمان مشخص شد، اولین متهم دستگیر شده (قاسم) دارای چندین فقره سابقه کیفری است و نامبرده چندی پیش نیز به اتفاق چند نفر دیگر دستگیر و هنگام بازرسی از آنان یک قبضه چاقوی آغشته به سم سیانور کشف شده است و این پرونده همچنان در شعبه 1054 در حال بررسی است .
یک مقام آگاه در این خصوص به خبرنگار ما گفت : اعضای این باند پس از سرقت مسلحانه از خانه ها، اموال دزدی را به خارج از کشور منتقل می کردند که در این خصوص اقدامات لازم انجام شده است . گزارش خبرنگار ما حاکی است ، با جمع بندی اطلاعات مربوط به اعضای باند، بازپرس توکلی با تفهیم اتهام به متهمان آنها را بار دیگر در اختیار ماموران قرار داد تا در خصوص اعمال مجرمانه آنها تحقیقات بیشتری صورت گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها