جوان 30ساله ای که در جنایتی خونین ، زنی به نام نسیم را به قتل رساند و جسدش را پس از آتش زدن به میان زباله ها انداخت ، با صراحت به این جنایت اعتراف کرد.
کد خبر: ۳۲۰۱۶
به گزارش خبرنگار ما ، در پی کشف جسد زن 29ساله ای به نام نسیم در منطقه کوی نصر که با 30ضربه چاقو به قتل رسیده ، 3شاهد عینی با شناسایی محل زندگی زن مقتول ، عامل این جنایت را به نام توسن م دستگیر و به پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

اول انکار ، سپس اعتراف

متهم پس از دستگیری ، با وجود لکه های فراوان خون ابتدا منکر جنایت بود، اما در ادامه و پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران ، زبان به اعتراف گشود. سرهنگ بهرام عطایی رئیس شعبه 10 مسوولیت رسیدگی به این پرونده را به سروان حمید مکرم واگذار کرد. با آغاز تحقیق از متهم مشخص شد توسن م مهندس معماری است و از یک ماه پیش در خانه مقتوله زندگی می کرد. متهم در اعترافات خود گفت : حدود 2ماه پیش در یکی از بوستان های اطراف نیاوران با نسیم آشنا شدم و کم کم به او علاقه پیدا کردم . وی افزود: پس از گذشت چند روز احساس کردم نسیم همان زنی است که می توانم او را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب کنم ، به همین دلیل موضوع آشنایی با نسیم را در خانواده ام مطرح کردم و آنها پس از آن که متوجه شدند من قصد ازدواج با نسیم را دارم با من مخالفت کردند. همین موضوع موجب شد تا من به حالت قهر خانه را ترک گویم و با نسیم زندگی کنم .

کشف طلاق نامه

متهم گفت : چند روزی از قهر کردن من می گذشت و من درصدد ازدواج با نسیم بودم تا این که یک روز در خانه سند طلاق او را مشاهده کردم و فهمیدم او با من روراست نبوده و در تاریخ نهم شهریور از همسر خود طلاق گرفته است . وقتی به نسیم اعتراض کردم که چرا با من صادق نبوده است ، او جواب سربالا داد و من هم تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم . متهم افزود: شب هنگام نقشه این قتل را کشیدم و ساعت 8 صبح وقتی از خواب بیدار شدم با چاقوی آشپزخانه او را کشتم و سپس با انتقال جسد به داخل حمام ، صورت او را سوزاندم تا هویت وی کشف نشود. متهم گفت : چند ساعت بعد وقتی هوا تاریک شد، جسد را درون ساک گذاشتم و به فاصله کمی از خانه نسیم آن را میان زباله ها انداختم و قصد داشتم پس از آرام شدن اوضاع ، فرار کنم . در پی این اعترافات ، متهم بعدازظهر روز گذشته پس از انتقال به شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا صحنه جنایت بازسازی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها