در پی یک جنایت خونین در غرب تهران که زن 29ساله ای با 30ضربه چاقو به قتل رسید ، عامل این جنایت یک ساعت پس از کشف جسد دستگیر شد. به گزارش خبرنگار ما ، در ساعت 30/23
کد خبر: ۳۱۹۵۸
شنبه هنگامی که کارگران شهرداری در منطقه کوی نصر (گیشا) در حال جمع آوری زباله بودند، وجود یک ساک بزرگ در میان زباله ها توجه شان را به خود جلب کرد. زمانی که کارگران در ساک را گشودند با جسد خونین زن 29 ساله ای روبه رو شدند که علاوه بر وجود ضربات متعدد چاقو بر روی جسد ، قسمتهایی از بدن مقتول نیز به آتش کشیده شده بود.

حضور قاضی و پلیس در محل

با گزارش این موضوع به پلیس ، ماموران کلانتری 137 با عزیمت به محل موضوع کشف جسد زن جوان را به بازپرس هنرمند ، قاضی کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش کردند. با عزیمت ماموران اداره تشخیص هویت و افسر ویژه قتل پلیس آگاهی به محل ، در بررسی و تحقیق مقدماتی مشخص شد عامل یا عاملان این جنایت پس از وارد آوردن 30ضربه چاقو و خفه کردن مقتول با یک رشته سیم برق ، جسد او را به آتش کشیده اند. با صدور دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی ، ماموران پلیس آگاهی در اولین مرحله ، هویت مقتول را به نام نسیم رادفر شناسایی کردند.

اظهارات 3شاهد در کلانتری

هنگامی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت ، 3نفر با مراجعه به کلانتری 137 عنوان کردند: در ساعت 22فردی از ساکنان یکی از مجتمع ها را دیده اند ساکی را حمل می کرده که جسد زن جوان از داخل آن کشف شده است . در پی این اظهارات ، موضوع بار دیگر به بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و بازپرس هنرمند به همراه افسران ویژه قتل پلیس آگاهی خانه فرد موردنظر را در یک مجتمع مسکونی شناسایی کردند و با ورود به محل ، جوان 30ساله ای به نام توسن - م را دستگیر و تحقیق از وی را آغاز کردند.

آثار خون در خانه

کارآگاهان در آپارتمان و اتاق خواب متوجه لکه های فراوان خون شدند و معلوم شد نسیم در این محل به قتل رسیده و سپس توسط متهم به خارج از خانه منتقل شده است . متهم ابتدا منکر جنایت شد و عنوان کرد قصد داشته است با مقتول ازدواج کند ؛ اما در ادامه پس از انتقال به آگاهی وی زبان به اعتراف گشود و پرده از جنایت خود برداشت . متهم گفت : پس از قتل ، جسد را به داخل حمام بردم و آن را سوزاندم تا کسی هویت او را کشف نکند. درپی این اعترافات ، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران با صدور قرار بازداشت موقت ، متهم را در اختیار پلیس آگاهی قرارداد تا درخصوص انگیزه های وی در ارتباط با این جنایت ، تحقیقات تکمیلی صورت پذیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها