جام جم آنلاین : الکسی کودرین وزیر دارایی روسیه در گفتگویی با روزنامه کومرسنت روسیه که روز دوشنبه 3 نوامبر منتشر شد ، اعلام کرد ماجرای شرکت یوکاس غول نفتی روسیه تاثیری
کد خبر: ۳۱۳۶۲
بر اقتصاد روسیه ندارد.
به گزارش رادیو بین المللی فرانسه و به نقل از روزنامه کومرسنت روسیه ، الکسی کودرین وزیر دارایی روسیه گفت ، یک پرونده قضایی نمی تواند اصلاحات مثبت انجام شده در اقتصاد روسیه و گسترش بازار آزاد را از بین ببرد.
وی افزود: اصلاحات مالیاتی و آزادسازی مالی اجرا خواهند شد و انجام انتخابات مجلس در دسامبر و ریاست جمهوری در مارس 2004 میلادی ثبات سیاسی را تضمین خواهند کرد.
میخاییل خودورکفسکی صاحب شرکت یوکاس هم اکنون در زندان به سر می برد و سهام وی در شرکت یوکاس توسط وزارت دادگستری ضبط شده اند.
این مساله موجب سقوط قیمت سهام شرکت یوکاس در بازار بورس مسکو شده و نگرانی هایی در مورد دوباره ملی شدن صنایع و شرکت هایی که در جریان آزادسازی اقتصادی در سال های دهه 1990 میلادی خصوصی شده بودند را موجب گردیده است .
کودرین تاکید کرد ، پس از حکم قطعی دادگاه که تنها قوه انحصاری برای تفسیر قوانین است ، اعتماد به بازارها بازخواهد گشت و قیمت سهام افزایش خواهند یافت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها