مدیرکل امور بازاریابی و بین الملل سازمان ایرانگردی و جهانگردی گفت : در مقایسه با کشورهای دنیا ، کشور ما برای جذب گردشگر کمترین بودجه تبلیغاتی را اختصاص می دهد.
کد خبر: ۲۹۶۱۹
مرتضی طالع ماسوله در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب گفت : در حال حاضر ، تبلیغات یکی از بزرگترین برنامه های بازاریابی در دنیا محسوب می شود و کشورهایی که توانسته اند در جذب توریست موفق عمل کنند و صنعت جهانگردی را رونق دهند ، از ابزار مهم تبلیغات و بازاریابی به نحو مطلوب استفاده کرده اند ، ولی کشور ما به رغم تنوع و جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و آب و هوایی به دلیل کمبود اعتبارات و بودجه در بخش تبلیغات بدرستی عمل نکرده و نتوانسته است در رشد و بهبود وضعیت صنعت توریسم کمکی کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها