مسوولان گردشگری کشورمان بامداد روز گذشته (همزمان با روز جهانی جهانگردی) با حضور در فرودگاه مهرآباد ، از مسافران خارجی با اهدای گل استقبال کردند.
کد خبر: ۲۹۵۰۵
در این مراسم ، محمد طه عبدخدایی ، رئیس سازمان ایرانگردی و جهانگردی در گفتگو با خبرنگاران گفت : دروازه های ایران به روی تمام مردم دنیا گشوده است و امیدواریم با ویژگی میهمان نوازی هموطنانمان و قابلیت های زیست محیطی ، طبیعی ، اقلیمی و تکثر قومی که در ایران وجود دارد، شاهد ورود بیشتر گردشگران خارجی به ایران باشیم . همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، روز گذشته در مراسم روز جهانی جهانگردی در مجموعه فرهنگی سعدآباد گفت : ارائه الگوی مطلوب در زمینه گردشگری مستلزم استفاده از تجربیات دیگر کشورها و تعریف مناسب از این صنعت است . احمد مسجدجامعی افزود: طبیعت متنوع ، فرهنگی غنی ، پوشش بومی و آداب و رسوم ایرانی از جاذبه های فرهنگی در حوزه گردشگری است . به گفته وی ، ایجاد تحول ، اشتغالزایی و کسب درآمد در حوزه گردشگری به تقابل گسترده تشکلهای غیردولتی و نهادهای فرهنگی نیازمند است.

توجه به صنعت جهانگردی و گردشگری ضروری است

رئیس جمهور در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی جهانگردی گفت : بی تردید یکی از ضرورت های توسعه پایدار و همه جانبه در کشور ، توجه به صنعت جهانگردی و گردشگری است . سیدمحمد خاتمی در قسمتی از این پیام آورده است : صنعت جهانگردی و گردشگری علاوه بر سهم بسزای آن در اشتغالزایی ، کسب درآمد و توزیع عادلانه آن ، عامل موثری در برقراری و تحکیم انس و الفت بین ملتهاست .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها