جام جم آنلاین - یک جاده در امریکا که نام آن 666 بود بالاخره با حکم یک قاضی فدرال تغییرنام یافت چرا که بسیاری از امریکایی ها معتقدند که 666 شماره شیطان و عدد بسیار منحوسی است .
کد خبر: ۲۶۴۸۶

عنوان «جاده 666» برای این مسیر که از میان چند شهر بزرگ نیومکزیکو ، کلورادو و اتاه می گذرد در سال 1926 تعیین شده بود و احتمالا عدد شش اول آن نشان از این داشته است که این جاده ششمین جاده ای است که نام آن 66 می باشد.
یعنی در اصل شماره واقعی جاده 66 بوده است . اما در سال های گذشته مردم زیادی از بابت این نام گلایه می کردند و عده زیادی حوادث امروز  رانندگی اتفاق افتاده در این جاده را مربوط به 666 می دانسته اند.
این اعتراضات نهایتا به شکل گسترده ای و در غالب یک فعالیت تبلیغاتی مذهبی به اطلاع دادگاه فدرال امریکا رسید و این دادگاه پس از بررسی رای به تغییرنام جاده داد.
قرار است از اول ماه آگوست این جاده رسما به نام جاده 491 تغییر نام پیدا کند. عده زیادی از کسانی که به دنبال تغییر نام این جاده بوده اند اعلام کرده اند که در روز اول آگوست در ابتدا ، وسط و انتهای جاده 666 سابق جشن گرفته و به مسافران شیرینی ، نان خانگی و نوشیدنی خواهند داد.

گزارش رویتر درباره ماجرای عجیب سوسک و چنگال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها