جام جم آنلاین - ستوان تاد پرودن یک سخنگوی نظامی امریکا روز سه شنبه 8 ژوییه اعلام کرد: هفت سرباز امریکایی در جریان عملیات مختلف در عراق مجروح شده اند.
کد خبر: ۲۶۱۰۳
به گزارش شبکه تلویزیونی کانال 2 فرانسه ، ستوان تاد پرودن یک سخنگوی نظامی امریکا گفت : یک واحد گشتی تیپ 173 هوابرد ارتش امریکا هنگام گشت زنی در داخل شهر کرکوک هدف آرپی جی هفت قرار گرفت و 3 سرباز امریکایی بر اثر این حمله مجروح شدند.
وی افزود: همچنین در شاهراهی که بغداد را به فرودگاه بین المللی این شهر مربوط می کند ، از بالای یک پل که بر فراز این شاهراه احداث شده است یک نارنجک به سوی یک خودروی نظامی امریکا پرتاب شد و دو سرباز امریکایی مجروح گردیدند.

وی گفت در حادثه دیگری در شهر بغداد یک خودروی هامووی ارتش امریکا روی مین رفت و بر اثر انفجار مین دو سرباز امریکایی مجروح شده و خودرو کاملا منهدم شد.
ستوان پرودن در مورد شدت جراحات سربازان امریکایی توضیحی نداد.علاوه بر این ، یک سرباز انگلیسی هنگام گشت زنی با ماموران پلیس عراقی در شهر بصره هدف گلوله یک تک تیرانداز قرار گرفت و مجروح شد.
با افزایش حملات علیه نیروهای متحدین ، مقامات نظامی متحدین اعلام کردند به هر شخصی که اطلاعاتی که منجر به دستگیری افرادی شود که نیروهای ما را به قتل می رسانند یا به سوی آنها و پلیس های عراقی حمله می کنند ، مبلغ 2500 دلار جایزه داده می شود.

کشته شدن 2 سرباز امریکایی در عراق
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها