جام جم آنلاین - سرباز امریکایی کشته شد ستاد مرکزی فرماندهی ارتش امریکا یکشنبه شب 6 ژوییه اعلام کرد: یک سرباز امریکایی که صبح یکشنبه در دانشگاه بغداد مجروح شده بود ، کشته شد.
کد خبر: ۲۶۰۱۹
به گزارش رادیو بین المللی فرانسه ، این سرباز امریکایی عضو لشکر اول زرهی ارتش امریکا که صبح یکشنبه در کافه تریا دانشگاه بغداد از فاصله نزدیک به سرش شلیک شده بود بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان نظامی امریکا جان خود را از دست داد.
پس از حمله به این سرباز ، نیروهای امریکایی دانشگاه بغداد را محاصره کرده و به تفتیش بدنی دانشجویان پرداختند.

هویت گزارشگر مقتول انگلیسی مشخص شد

هیات سیاسی انگلیس در عراق روز یکشنبه 6 ژوییه اعلام کرد: گزارشگر انگلیسی که روز شنبه به قتل رسیده بود ریچارد وایلد نام دارد.
به گزارش رادیو بین المللی فرانسه ، ریچارد وایلد یک فیلمبردار و گزارشگر مستقل بود که برای شبکه تلویزیونی ITN انگلیس کار می کرد. قبلا گفته شده بود وی در مقابل موزه بغداد به قتل رسیده بود.

اما براساس گزارش های موثق ریچارد وایلد در یک خیابان پرتردد در محله باب المعصم در نزدیکی دانشگاه بغداد بر اثر اصابت یک گلوله که از فاصله نزدیک به گلویش شلیک شده بود به قتل رسید.
این فرد پنجمین گزارشگر شبکه ITN است که از آغاز جنگ عراق کشته شده است . تری لوید یک خبرنگار ITN بر اثر شلیک نیروهای متحدین در نزدیکی بصره کشته شده بود.
در اواخر ماه مارس جسد گابی رادو یک خبرنگار دیگر این شبکه در پارکینگ هتل محل اقامتش در سلیمانیه کشف شد و هنوز دلیل مرگ وی مشخص نشده است .
همچنین هنوز اثری از فرد نراک فیلمبردار فرانسوی این شبکه و حسین عثمان مترجم لبنانی وی که در اوایل جنگ مفقود شده بودند ، به دست نیامده است . به احتمال قریب به یقین این دو نفر نیز کشته شده اند.

آخرین اخبار از درگیری ها در عراق
یک گزارشگر انگلیسی در بغداد کشته شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها