رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در اجتماع پرشور مردم منطقه ورامین ابراز ناتوانی امریکا برای مقابله مستقیم با نظام اسلامی را نشانه عظمت ملت مومن و متحد ایران برشمردند و با تاکید
کد خبر: ۲۵۰۴۵
بر هوشیاری همه مردم و مسوولان در مقابل شیوه ها و راهکارهای دشمن ، تلاش بیشتر مسوولان را برای حل مشکلات مردم بویژه گرانی های اخیر خواستار شدند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح امریکا برای ایجاد ناآرامی و اغتشاش و اختلاف در کشور را نتیجه ضعف دشمن درمقابله مستقیم با ملت ایران برشمردند و افزودند: دشمنان بصراحت از ماجراجویانی که می توانند با اخلال در امنیت مردم ، مزدور دشمن شوند، حمایت می کنند؛ بنابراین ، همه ملت بخصوص جوانها و مسوولان باید هوشیار باشند. حضرت آیت الله خامنه ای با توصیه به جوانان مومن و حزب اللهی سراسر کشور برای پرهیز از وارد شدن در میدان هایی که اغتشاشگران زمینه آنها را فراهم می کنند، افزودند: نباید اجازه داد فضا غبار آلود شود و عده ای فضای جامعه و دانشگاه را به ناامنی آلوده کنند و سپس جوانان متدین را به این امر متهم سازند؛ البته اگر ملت ایران بخواهد در مقابله با اغتشاش گران وارد عمل شود، مثل 23تیر 1378 عمل خواهد کرد. ایشان با تاکید برلزوم مقابله با گرانی های پی درپی هفته های اخیر افزودند: این کار جزو سیاست های دولت نیست و رئیس جمهور هم از آن ابراز ناخرسندی کرده اند که باید با پیگیری و جدیت این مساله حل شود. حضرت آیت الله خامنه ای نگاه بخشی برخی دستگاه ها را از جمله عوامل اخیر افزایش قیمتها دانستند و افزودند: برخی دستگاه ها که مجوز افزایش قیمت دارند، بی توجه به مسائل کلان کشور، قیمت کالاها و خدمات را افزایش می دهند، که این مجوزها باید لغو شود. رهبرمعظم انقلاب اسلامی با انتقاد از کسانی که اوضاع کشور را همان گونه که امریکا می خواهد تصویر یا تبلیغ می کنند، افزودند: این کار یا غفلت است یا خیانت و کسانی که بلندگو و تریبون در اختیار دارند، باید در اظهارنظرها خیلی مراقب باشند تا خواسته یا ناخواسته در مسیر تحقق اهداف دشمن حرکت نکنند. ایشان ملت عزیز ایران را به وحدت کلمه ، همه مسوولان کشور را به خدمت رسانی به مردم ، دولت را به اجرای دقیق قوانین و جلوگیری از سوئ تدبیر و سوئاستفاده ، مجلس را به پرداختن به نیازها و مسائل اساسی کشور و کم کردن از حجم مباحثات سیاسی و دستگاه قضایی را به دقت در اجرای قوانین و تعقیب مجرمان توصیه کردند و افزودند: ملت به دستگاه های مسوول نظام اطمینان دارد و این دستگاه ها با هوشیاری آرامش کشور را حفظ می کنند و به پشتیبانی ایمان ملت نمی گذارند اهداف امریکا در ایران تامین شود. همچنین مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران شهرستان های ورامین و پاکدشت دستیابی ایران به دانش پیچیده و بسیار پیشرفته هسته ای را افتخار ملی و نتیجه اعتماد به نفس دانشمندان و پژوهشگران جوان کشور دانستند. رهبرمعظم انقلاب اسلامی در این دیدار که در امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) صورت گرفت ، با تاکید بر ادامه راه پرافتخار و سعادت بخش شهیدان ، دستیابی ایران به دانش هسته ای را علت عصبانیت امریکا برشمردند و افزودند: امریکایی ها از این که ملت ایران با تکیه بر استعدادهای جوان خود به این دانش بزرگ دست یافته است ، عصبانی اند؛ اما سعی می کنند با جنجال در مورد ادعای دروغ ساخت سلاح هسته ای در ایران علت واقعی عصبانیت خود را پنهان کنند. ایشان با تاکید بر این که ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست ، افزودند: مشکل اصلی دشمن این است که فناوری پیشرفته هسته ای در ایران بومی شده و امریکا دیگر نمی تواند با آن مبارزه کند و آن را از بین ببرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها