مهدی کروبی ، رئیس مجلس شورای اسلامی از صدا و سیما و نمایندگان مجلس خواست به بحث تحقیق و تفحص از صدا و سیما پایان دهند.
کد خبر: ۲۳۹۸۳
وی در آغاز جلسه علنی دیروز مجلس خاطرنشان کرد : روز گذشته نیز از نمایندگان خواستم به بحث تحقیق و تفحص از صداوسیما خاتمه دهند؛ اما پس از این که جلسه علنی مجلس را ترک کردم ، در پایان جلسه نامه ای با امضای 172نماینده قرائت شد. رئیس مجلس شورای اسلامی افزود : من به این که نمایندگان نامه ای نوشته اند، اعتراض ندارم چون حق آنهاست اما امروز صدا و سیما در پاسخ به آن نامه ، نامه ای را برای من نوشته است . وی اظهار کرد: متن این نامه را نمی خوانم و حتی آن را بین نمایندگان نیز توزیع نمی کنم ؛ چون ممکن است مشکلات و تبعاتی داشته باشد.

لایحه تشکیل سازمان میراث فرهنگی 2هفته مسکوت ماند

در جلسه علنی دیروز مجلس ، مسکوت ماندن لایحه تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به مدت 2هفته برای بررسی بیشتر در کمیسیون تصویب شد. در ادامه جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی ، شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مصوب که به صورت یک ماده واحده بیان شده است ، بررسی و تصویب شد. قرار بود در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی ، سوال برخی نمایندگان از وزیر دفاع مطرح شود که طرح این سوال به فرصتی دیگر موکول شد.

کروبی : برای حل مشکلات از فرهنگیان حمایت می کنیم

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت که با حضور کروبی جلسه ای با روسای تشکلهای صنفی آموزش و پرورش برگزار شد. در این جلسه فرهنگیان مشکلات خود را مطرح کردند و کروبی نیز سخنانی را عنوان کرد و قول داد که پیگیری و حمایت لازم را انجام دهد. نماینده همدان همچنین گفت که در این جلسه تشکلهای صنفی درخواست کردند تا 2نفر به نمایندگی از فرهنگیان در جلسات کمیته مشترک دولت و مجلس برای پیگیری مشکلات فرهنگیان شرکت کنند و با این درخواست موافقت شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها