3سارق حرفه ای که از یک ماه پیش مقابل یکی از شرکتهای تلویزیون سازی پرسه می زدند ، پس از دزدیدن خودروی حامل تلویزیون و راننده ، دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۲۷۷۱

به گزارش خبرنگار ما ، راننده یکی از شرکتهای تلویزیون سازی وقتی 20دستگاه تلویزیون را از محل شرکت بارگیری کرد ، دقایقی بعد در جاده قدیم کرج ، از سوی 3سرنشین 2دستگاه موتورسیکلت متوقف شد. این 3نفر با تهدید چاقو، دست و چشمهای راننده را بستند و او را به نقطه نامعلومی در حوالی این کارخانه منتقل کردند.

دقایقی پس از این که سارقان تلویزیون ها را داخل یک گاراژ مخفی کردند ، راننده را به همان حالت به منطقه ای در تهرانسر منتقل کرده و سپس از محل متواری شدند.

در پی این ماجرا ، راننده پس از دقایقی که به این حال رها شده بود ، چشمهای فرد را گشود و با کمک خواهی از یک عابر ، دستهای خود را گشود و با مراجعه به شعبه 1607 جنایی تهران ، موضوع سرقت را طی شکایتی به قاضی جنایی تهران گزارش کرد.

با صدور دستور قضایی در این خصوص ، سریال های مربوط به تلویزیون اعلام شد و 2روز پیش هنگامی که یکی از سارقان قصد داشت تا 2دستگاه از تلویزیون های مسروقه را به فروش برساند، از سوی پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

این متهم با معرفی خود به نام حمید - م 2همدست دیگر خود به نامهای خلیل - س و بهمن - خ را معرفی کرد و ماموران با دریافت دستور قضایی موفق شدند 2همدست دیگر سارق را شناسایی و آنها را دستگیر کنند. روز گذشته متهمان پس از اعتراف و شرح سرقت عنوان کردند از چندی پیش سرقت را طراحی کرده بودند. با صدور دستور قضایی برای متهمان ، تحقیق درباره سوابق آنها آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها