در جلسه ای که صبح دیروز در دفتر رئیس کل دادگستری استان تهران و با حضور مسوولان قضایی و انتظامی برگزار شد ، برخورد شدید با باندهای فساد مورد تاکید قرار گرفت .
کد خبر: ۲۱۰۰۴
یک مقام قضایی در خصوص مصوبات این جلسه به «جام جم» گفت : در این جلسه گزارشی از متلاشی شدن 2باند بزرگ فساد در سطح تهران که اقدام به فریب زنان و دختران جوان می کردند ارائه شد و موضوع فعالیت این باندها و قاچاق دختران به خارج از کشور بررسی شد.

این مقام قضایی گفت : در این جلسه با تاکید بر برخورد قاطع با مروجان فساد، قرار شد از این پس اماکن و وسایل نقلیه ای که در ارتباط با باندهای فساد مورد استفاده قرار می گیرد به نفع دولت مصادره شود.

وی افزود: این موضوع شامل مصادره ، خودروی کسانی خواهد شد که اقدام به حمل و نقل و یا توزیع مشروبات الکلی می کنند زیرا در چند مدت اخیر سودجویان با تهیه و توزیع مشروبات تقلبی موجب کوری و یا مرگ استفاده کنندگان از این مشروب ها شده اند.

مقام قضایی در ادامه گفت : باتوجه به عملکرد مجرمانه برخی از گردانندگان باندهای فساد بخصوص در زمینه خارج کردن دختران جوان از کشور و فروش آنها به باندهای فساد در کشورهای حاشیه خلیج فارس ، دستورات قضایی لازم به اداره گذرنامه صادر شد و اسامی این افراد در اختیار مسوولان قرار گرفت .

این مقام آگاه در پایان بااشاره به تشکیل 2شعبه ویژه در مجتمع قضایی شهید محلاتی گفت : این دو شعبه مسوولیت یافتند تا با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه می کنند بشدت برخورد کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها