به دنبال درج خبری با عنوان «اختاپوس پیر و احضار مسوول حراست تربیت بدنی »، مدیر کل حراست تربیت بدنی پاسخی را به روزنامه فرستاده است که در پی می آید
کد خبر: ۱۵۹۴۴
:احتراما پیرو چاپ مطلبی با عنوان (احضار مسوول حراست تربیت بدنی ) در صفحه 19شماره 713مورخه 5/8/81 آن روزنامه مطالب زیر را برای اطلاع جنابعالی و تنویر افکار عمومی اعلام می دارد و خواهشمند است دستور فرمایید در اولین شماره و در همان صفحه چاپ شود.
1-انتخاب و چاپ این نوع خبر در ذیل و یا عکس فردی که متهم به ارتکاب اعمال مجرمانه است ، جای سوال دارد؛
2-مقوله مراجعه مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان تربیت بدنی به اداره آگاهی و شعبه دادگاه بر اساس دعوت بوده نه احضار.
3-احضار مدیر کل دفتر مرکزی حراست با توجه به این که ایشان ، از لحاظ پرسنلی فردی نظامی محسوب می شود، صرفا در دادگاه نظامی است .
4-با حضور ایشان نزد قاضی محترم پرونده و مسوول شعبه مربوطه در اداره آگاهی توضیحات ذیل برای این برادران ارائه شد، اساسا اعلام صلاحیت افراد برای تاسیس باشگاه های ورزشی تابع شرایط و مقررات (شکلی ) و تعریف شده خاصی است که عمده آن استعلام از دستگاه های امنیتی و قضایی به شمار می آید، که در مورد متهم این اقدامات صورت گرفته و تا تاریخ اعلام نظر، بر اساس اعلام نتیجه کتبی مراجع مذکور، مورد سوئی از مشارالیه به ثبت نرسیده بود و دفتر مرکزی حراست سازمان تربیت بدنی هم وفق ضوابط و روند معمول ، درباره متقاضی اعلام نظر کرده است .
قابل ذکر است که متهم در کنار باشگاه ورزشی ، فعالیت های دیگری از جمله آرایشگاه زنانه ، مانتوفروشی ، چلوکبابی و... را نیز انجام می داده که طبعا اشتغال به هر کدام مشاغل مذکور نیز تابع طی مراحل و تشریفات خاصی است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها