سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ، با ارسال جوابیه ای به روزنامه ابرار، از اظهارات شجاع پوریان ، رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از صداوسیما انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۴۸۱۴
در این نامه آمده است : جای تاسف است که ثمره یک سال بررسی جناب آقای شجاع پوریان به آنجا ختم شد که صندوق بازنشستگی صداوسیما را که محل آرامش پرسنل شاغل و بازنشسته سازمان است با چنین تعابیر مطرح می نمایند. در بخش دیگری از نامه آمده است : همان طوری که بکرات اعلام شده است ، کلیه درآمدهای ماخوذه صداوسیما به خزانه واریز می شود و ما نمی دانیم تا کی اظهارات بدون سند و مدرک را باید پاسخگو باشیم . و ضمنا طبق سوابق موجود در آرشیو صداوسیما، رفتار رسانه ای سازمان با این هیات همانند رفتار رسانه ای با سایر تحقیق و تفحص ها بوده است . در نامه صدا و سیما درباره ارائه اسناد مالی به هیات تحقیق و تفحص آمده است : این سازمان در چارچوب درخواست هیات ، عمل کرده و کلیه اسناد و مدارک سالهای 74لغایت 80را مهیا نموده است . در پایان این نامه با تکذیب این خبر که روابط عمومی سازمان ، معاونت اداری و مالی را پاسخگو ندانسته آمده است : به نظر می رسد چون مهلت قانونی تحقیق و تفحص برابر مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی در مورخه 8/7/81 تمام شده است و اقدامات حاشیه ای هیات صحت و سلامت کار در صداوسیما و تلاش کارکنان عزیز و زحمتکش سازمان دستخوش آرزوهای حزبی جریان های مساله ساز نشده است ، این مصاحبه با عصبیت ترتیب یافته است.
پاسخ روابط عمومی سازمان صدا و سیما به اظهارات آقای هادی زاده
همچنین پیرو اظهارات علی اصغر هادی زاده ، عضو دیگر هیات تحقیق و تفحص مجلس روابط عمومی سازمان صدا و سیما، جوابیه ای ارسال داشت . در این نامه نیز ضمن تاکید بر این که سازمان صدا و سیما کلیه درآمدهای ناشی از پخش آگهی را حسب قانون بودجه به حساب خزانه واریز و مطابق قانون برای مخارج خود از خزانه برداشت کرده ، آمده است . ادعای کسب درآمدی بیش از میزان مقرر در بودجه سال 80یک توهم غیرمستند و بدون پایه است که تا به حال هیچ گونه استنادی برای آن ارائه نشده و اظهارات آقای هادی زاده درباره عدم هزینه کردن خارج از شمول ناشی از عدم اطلاع ایشان از قوانین محاسباتی و بودجه ای کشور است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها