ارسال پیام برای تلفن همراه Text 2 SMS 1.0 با این برنامه می توانید پیام SMS برای تلفن همراه بفرستید و در جریان آخرین پیام های دریافتی خود نیز قرار گیرید.
کد خبر: ۱۴۴۱۸
حجم این برنامه 851کیلوبایت است که به طور رایگان روی تمام نسخه های ویندوز قابل نصب است .
ترجمه 7زبان مختلف
Talking Translator pro1.0 نرم افزار کوچک و آسان برای ترجمه از 7زبان مختلف مورد استفاده کاربران اینترنتی قرار می گیرد. معنی واژه ها را نیز می توانید با آن بیابید. ضمن خواندن متون ترجمه ، متن آسان آن نیز در اختیارتان قرار می گیرد و براحتی می توانید از آن بهره مند شوید. قرار است نسخه بعدی این نرم افزار بتواند متن را به طور دقیق برایتان بخواند که 12زبان مختلف را حمایت می کند. حجم برنامه 75/1 مگابایت است که برای خرید نسخه اصلی باید 24دلار پرداخت . اما نسخه 21روزه آن را که روی همه سیستم های ویندوز نصب می شود.
ضد اسپم قوی
Spam Counterstrike 1.0 یک برنامه 62/2 مگابایتی که روی همه نسخه های ویندوز نصب شده است و می تواند یک تنه علیه اسپم ها و پیام های مزاحم بجنگد. تقریبا این برنامه روی بیشتر ایمیل ها و سرویس های POP3کار می کند و می تواند به طور خودکار آنها را تشخیص دهد و از بین ببرد.
برنامه های کپی رایت
Securecode Protection 1.0.2 نرم افزاری است که می تواند با کد کردن برنامه ، مانع هر نوع سرقت اینترنتی شود و در برابر هر نوع کپی غیرمجاز بایستد و به کاربران اطمینان می دهد که برنامه های خود را با خیال راحت اجرا کنند. حجم برنامه 287کیلوبایت است که نسخه 30روزه آن قابل دانلود است :
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها