مردی که دختر13 ساله او در اردوی تفریحی گم شده است با شکایت خود از ماموران آگاهی تهران درخواست کمک کرد.
کد خبر: ۸۰۵۸
پدر این نوجوان 13 ساله روز گذشته با حضور در شعبه 11 آگاهی تهران در حالی که بشدت متاثر بود ، به رئیس شعبه گفت: در تاریخ 28/1/81 آموزش و پرورش قرچک در یک اقدام ،104 نفر از دانش آموزان را به یک اردوی تفریحی به منطقه اوشان و فشم اعزام کرد و در میان این دانش آموزان ، دختر 13 ساله من نیز به نام مریم مردانی حضور داشت. آن روز غروب وقتی اتوبوس ها از محل اردو بازگشتند ، فرزند من در میان آنها نبود و همه از وجود او اظهار بی اطلاعی می کردند.

پدر این دختر گفت : در این مدت به هر یک از مسوولان آموزش و پرورش قرچک مراجعه کردم تا نشانی از دختر گمشده ام بیابم ، پاسخی نشنیدم حتی چندبار به محل این اردو که نزدیک منطقه میگون قرار دارد، رفته و تمام محل را جستجو کرده ام اما متاسفانه اثری از فرزندم به دست نیامده است.

شاکی گفت: در این فصل از سال که برف ها آب می شوند، رودخانه های منطقه بشدت جریان دارند و من احتمال می دهم فرزندم درون رودخانه افتاده باشد اکنون آمده ام تا در این باره از آگاهی درخواست کمک کنم با این شکایت رئیس شعبه 11 آگاهی پرونده را به یکی از افسران ارجاع کرد تا برای پیدا کردن دختر13 ساله اقدام لازم صورت پذیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها