گزارش اخیر پنتاگون نشان می‌دهد میزان سوء استفاده جنسی در آکادمی‌های نظامی آمریکا با افزایش ۳۲ درصدی در مقایسه با سال پیش از آن همراه بوده است.
کد خبر: ۱۲۴۶۱۰۶
افزایش آزار و اذیت جنسی در آکادمی‌های نظامی آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز پنجشنبه (دیروز) در گزارشی اعلام کرد میزان آزار و اذیت جنسی در آکادمی‌ های نظامی آمریکا (دانشگاه‌های افسری) در سال گذشته میلادی با افزایش ۳۲ درصدی همراه بوده است.

گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا نشان می‌دهد در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۹، ۱۲۲ مورد آزار جنسی که در آن یک دانشجو قربانی شده، گزارش شده است. این در حالی است که در سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸، ۹۲ مورد آزار جنسی گزارش شده بود.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که دانشجویان این آکادمی‌های نظامی اعلام کرده‌اند در ۱۹ مورد پیش از آغاز مأموریت هایشان مورد آزار جنسی قرار گرفته اند. همچنین ۸ مورد دیگر هم از سوی افراد غیرنظامی که در این آکادمی‌ها مشغول به کار بوده اند، اعلام شده است.

حدود ۱۲۹۰۰ دانشجو در آکادمی نظامی ارتش در وست پوینت نیویورک، آکادمی دریایی در آناپولیس و آکادمی نیروی هوایی در کلرادو اسپرینگز مشغول تحصیل هستند. این گزارش‌ها هم بر اساس اعلام دانشجویان این سه آکادمی نظامی تهیه شده است. ۳۳ مورد از این آزار‌های جنسی در آکادمی دریایی، ۴۰ مورد در آکادمی نیروی هوایی و ۵۷ مورد آن در وست پوینت گزارش شده است.

متیو داناون، یکی از اعضای پنتاگون در این خصوص گفت: در حالی که وزارت دفاع پیشرفت‌هایی را در مسئله مقابله با تجاوز جنسی در یک دهه گذشته بدست آورده است؛ اما گزارشی که در سال گذشته منتشر شد نشان داد ما هنوز هم باید اقداماتی را برای مقابله با آن انجام دهیم.

در این گزارش همچنین آمده است که استفاده از نوشیدنی‌های الکلی یکی از علل افزایش آزار و اذیت جنسی در آکادمی‌های نظامی آمریکا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها