دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مجلس اعلام کرد طرح معامله غرب به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۷۴
طرح معامله غرب به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس،‌ دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه ای در مورد طرح «معامله قرن» تاکید کرد: طرح معامله قرن همانند طرح خاورمیانه بزرگ با مقاومت و مبارزات ملت فلسطین و امت اسلامی به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد.

در متن این بیانیه آمده است: دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، دخالت نسنجیده و نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا مبتنی بر تضییع حقوق مشروع ملت فلسطین و مورد اعتراف سازمان ملل و مراجع بین المللی را بشدت محکوم و طرح موهوم معامله قرن را آغازی برای پایان سلطه صهیونیست ها بر سرزمین های اشغالی بویژه قدس شریف می داند.

بی تردید خیانت قرن ترامپ طرحی مرده به دنیا آمده است که همانند طرح خاورمیانه بزرگ با مقاومت و مبارزات ملت فلسطین و امت اسلامی به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد. اقدام رئیس جمهور آمریکا علی رغم خیانت برخی سران خود فروخته کشورهای عربی علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی ، عاملی برای تقویت صد چندان مقاومت، وحدت امت اسلام و انگیزه ای دو چندان برای نسل جوان ، پویا و در صحنه فلسطین، جهان اسلام و آزادیخواهان و حق طلبان با هدف آزادی فلسطین از لوث وجود صهونیست ها و خروج آمریکا از منطقه خواهد بود.

ملت فلسطین در بیش از هفت دهه مقابله با اشغالگری، بخوبی آموخته است که آمریکا و متحدین غربی و منطقه ای آن، در هیچ مقطعی برای تحقق حقوق مشروع ملت فلسطین و دفاع از این ملت مظلوم و بی دفاع، در مقابل نسل کشی، کودک کشی و آوارگی اقدامی نخواهند نمود و حفظ امنیت و تحقق حقوق نامشروع صهیونیست ها در اولویت هر گونه طرح و راه حل آمریکایی قرار دارد، از این جهت مبازرین فلسطینی با تکیه بر توان و روحیه مقاومت و جهادی خود نه تنها ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی را زمین گیر نموده اند بلکه با تداوم راهپیمایی ها بازگشت و توسعه و گسترش آن به کلیه سرزمین های اشغالی، گام به گام برای بازگشت به سرزمین مادری و اصلی و آزادی قدس نزدیک می شوند و بی تردید بزودی در قدس نماز خواهیم خواند.

امت اسلامی به فضل الهی و آیات اسمانی یقین دارد که قدس، همه سرزمین اشغالی فلسطین، جولان و مزارع شبعای لبنان آزاد خواهند شد و خیانت و استقبال برخی خودقروختگان کشورهای عربی نمی تواند مانع انتفاضه فراگیر، قیام و پیروزی سپاه اسلام علیه صهیونیست‌ها، استکبار جهانی و ارتجاع عربی گردد.

قدس شریف متعلق به خدا، ادیان آسمانی و موحدین است و صهیونیسم، انجیلی‌های حامی صهیونیسم و سران خائن برخی کشورهای عربی که بجای کعبه در مقابل ترامپ کرنش می کنند، هرگز نمی توانند این سرزمین مقدس، زادگاه پیامبران و قبله اول مسلمین را به صهیونیسم خبیث، نژادپرست و ضد خدا واگذار نمایند.

بی تردید مسلمین، مسیحیان و یهودیان ضد صهیونیسم امروز بیش از هر زمان دیگری حمایت از قدس شریف را مورد اهتمام قرار خواهند داد و رهبران ادیان آسمانی نخواهند گذاشت صهیونیست ها بر قدس شریف تسلط یابند و اهداف پلید خود را در این شهر مقدس جامعه عمل بپوشانند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، اقدام آمریکا را توطئه ای خطرناک برای تداوم تنش و توسعه دامنه بحران در منطقه با هدف حذف مقاومت و جریان بیداری اسلامی و زمینه ای برای حضور مجدد جریانات و گروههای تکفیری بدتر از داعش توسط آمریکا و صهیونیست ها ارزیابی می کند و همه حامیان قضیه فلسطین، سازمان‌های مردم نهاد، دانشگاهیان، مجالس کشورهای اسلامی، رهبران دینی و حوزه های علمیه را دعوت می کند تا در چارچوب وحدت اسلامی با این توطئه آمریکا شیطان بزرگ و خباثت صهیونیسم، مقابله و با تمام ظرفیت آن را محکوم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها