رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد؛

کشف ۵۰ هزار عدد انواع موادمحترقه در خیابان مولوی تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: طرح برخورد با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه از اول بهمن ماه آغاز شده است.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۸۵
برخورد پلیس با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار علی ذوالقدری با اشاره به اینکه از ابتدای بهمن ماه تا کنون بیش از ۲۴ هزار نوع مواد محترقه خطرساز کشف و جمع آوری شده و خاطیان به دادسرا معرفی شده اند، اظهار داشت: پلیس آماده است با کمک مردم به مقابله با افرادی بپردازد که به بهانه شادی در چهارشنبه پایان سال در نظم عمومی جامعه اخلال ایجاد کنند.

وی افزود: پلیس هرگز مخالف شادی کردن مردم نبوده و نیست و اتفاقا همواره تلاش کرده تا زمینه این کار را در چارچوب قانون برای شهروندان ایجاد کند ولی در عین حال با کسانی هم که بخواهند از این وضعیت سوء استفاده کنند برخورد قاطعانه می‌کند.

سردار ذوالقدری ضمن اشاره به شروع طرح‌های برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه از ابتدای بهمن ماه در شهر تهران، یادآوری کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، پلیس به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار ناشی از مواد محترقه، با هرگونه حرکات نامتعارف و تهیه و توزیع مواد محترقه به شدت برخود خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: انتظاری هم که پلیس از عموم شهروندان دارد این است که مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند به خاطر لحظه‌ای هیجان کاذب عمری پشیمانی به بار آورند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از شهروندان خواست تا افراد هنجار شکن در مراسم چهارشنبه پایان سال و آن‌هایی که به دنبال ایجاد مزاحمت برای دیگران هستند را به پلیس معرفی کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع تا اقدام بایسته صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها